דף הבית / קבלה ומדע / טבע / זמנן של המדינות עבר!

זמנן של המדינות עבר!

Laitman_2011-01-28_4787_w.jpg

דעתה של נ. סמורודינסקיה, מנהלת המרכז לאנליזה של קוטבי הצמיחה במכון לכלכלה של האקדמיה הרוסית למדעים: המצב הנוכחי אינו המשבר הקלסי. זהו הסימן לכך, שהמדינות סיימו את עבודתן וריבונותן הפכה להפרעה להמשך ההתפתחות של האנושות. בניהול החברה מתרחש המעבר מהיררכיות אנוכיות לרשתות גלובליות.

העולם נתקל בהיגיון כלכלי חדש, במערכות רשתיות, כדי ללמוד לפעול בתנאים החדשים, השליטים צריכים לשנות את החשיבה. וזה הדבר המורכב ביותר, כידוע. על אחת כמה וכמה, שיש לשכוח את הריבונות הכלכלית, הרי מאחורי הרשתות האלה רואים את מתווה הממשלה העולמית העתידית.

התייחסותי: הצורה הבאה היא הממשלה העולמית האחידה, החברה ללא גבולות, כלכלת הצריכה המאוזנת, השוויון, ההתאחדות, וכן הלאה, אך כל זה בלתי אפשרי ללא החינוך של התכונות האלטרואיסטיות באדם. אתם תגידו שהדבר הוא בלתי אפשרי, שכבר עברנו את זה בברה"מ! שם זה בוצע בצורת מאבקי שלטון על ידי קבוצה קטנה של אידאליסטים והקולבים האגואיסטים שלהם שהדיחו את האידאליסטים ובמקומם השלטון נכבש על ידי הכנופיה.

היום זה לא "הרצון של המפלגה", אלא הטבע בעצמו בא עם הדרישה לשנות את עצמינו ואת החברה. אם לא נשנה את עצמינו, נביא את עצמינו להכחדה. חוקי הטבע הם חסרי רחמים!

ידיעות קודמות בנושא:
דעות על טבע המשבר והעתיד שלנו
מדינת הערבות ההדדית
הטרנספורמציה של העולם המוכר

One comment

  1. רותי ברוך אל

    מאמר אמיץ מאוד מאוד, חדשני ופורץ דרך, הרבה הערכה יש לי לפורצי דרך חדשה וטובה לאנושות.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest