דף הבית / המשבר ופתרונו / זמן חדש, אנחנו חדשים

זמן חדש, אנחנו חדשים

פעם בכנסים אנחנו למדנו רק קבלה. אני הייתי נותן הרצאה של שעה וחצי עם שאלות ותשובות, באופן חזיתי. לפניי ישבו מאות או אפילו אלפי בני אדם.

אבל הזמן הזה חלף. אנחנו הגענו לכך שמתחילים באיחוד פנימי, רציני ומעשי, כדי להרגיש בקשר הנכון בינינו את התגלותם של הכוחות העליונים, את התנועה מלמעלה.

ברגע שבין החברים מתגלה תנועה זה לקראת זה, אז מייד בתוכה הם יכולים להתחיל להרגיש התגלות של האנרגיה העליונה, של הכוח העליון. אז האדם מרגיש שכאן מופיע אצלו אמצעי מיוחד להיכנס לתוך העולם, כאילו שהעולם שסביבנו הוא לא סתם שקוף וריק, אלא יש בו תבנית שבהיכנסך לתוכה, אתה מתחיל להרגיש את השיטתיות, הקישור שלה, הניהול שלה, של כל המתרחש: תנועה בדרגות ה"דומם", ה"צומח", ה"חי" וה"מדבר", איך כל זה מנוהל על ידינו, ואיך אנחנו יכולים להשפיע על כל זה בצורה הדדית.

ברגע שאנחנו מתחילים בצורה כלשהי להשתתף בזה, כי מופיעות בנו תנועות זהות להשפעה, לקשר, להדדיות, לאהבה, להרמוניה וכולי, אז מייד במידה הזאת אנחנו מתחילים להרגיש את מערכת הכוחות שמנהלת אותנו. וכבר לא נדמה לנו שקיים איזה מזל, איזו מקריות, גורל אכזר. מתגלה לנו כל התקשורת ההדדית, כל הנצחיות שבה אנחנו מתחילים להשתתף.

לכן, כל הסדנאות שלנו צריכות להביא את האדם להרגשה כזאת. זו לא מיסטיקה, אלא מערכת כוחות, קשרים של מערכת הניהול הכי אמיתית שיש, שעליה כבר מדברים היום הפיזיקאים, הפסיכולוגים ושאר המדענים. כלומר, עכשיו זה כבר מתגלה במדע. וחכמת הקבלה מדברת על זה כבר אלפי שנים. לכן האנשים באים היום לגילוי, לניהול של המערכת הזאת, כמו שאומרים, משני הצדדים.

אני מקווה, שאנחנו נתכלל במערכת הזאת ובכך נעזור לכל העולם. אבל אנחנו נכנסים לזה ונתנו לנו לשם כך הזדמנות, התעוררות, רצון, לא מפני שזה מסקרן אותנו, אלא כדי שאנחנו נגלה את זה, נמשוך למדרגה הזאת את כל שאר העולם. הוא לא מתעניין בזה, מעניינת אותו רק היציאה מהמשבר. אבל המשבר בכוונה לוחץ על כל האנושות, כדי לדחוף אותה לנחיצות להכיר את מערכת הניהול הזאת ולהיכנס איתה להרמוניה.

ואנחנו נצטרך לעזור לכל האנושות בחיבור הזה, במגע הזה, בתקשורת עם כל המערכת. בסופו של דבר, האנושות צריכה להיכנס לגמרי, רגשית, בצורה ברורה, לתוך מערכת הניהול הזאת ולנהל את עצמה באופן ברור. רק אז האדם הופך לאדם חכם, מפני שהוא רואה את כל המערכת, מרגיש אותה, מתחיל לשלוט בה.

מתוך השיעור הווירטואלי, 14.10.2012

ידיעות קודמות בנושא:
אתה ואני, ובנוסף גם כל העולם
הגישה אל הרשת הפנימית היא לפי הרצון
לא על ידי כמות אלא על ידי איכות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest