דף הבית / משבר עולמי / זה רק תיאטרון בובות

זה רק תיאטרון בובות

מיכאל לייטמן

כל שלב בתהליך של גדילה והתפתחות בדרגות הצומח והחי מורכב משתי מדרגות: הפעולה עצמה והתוצאה, שמוכנה מראש ורק מתגלה.

כדור פוגע בזכוכית והיא נשברת. לנו נדמה, שהסיבה היא הירייה והתוצאה היא הזכוכית השבורה. אבל אין הדבר כך. כי הכול מתוכנן מראש, והתוצאות של פעולותינו כבר קיימות, ודווקא הן אלה שמזמינות את הסיבות, שאותן אנו רואים, לפעול.

לכן כאשר הפוליטיקאים בכל העולם צועקים ומנסים לעשות משהו, זה רק מסמל שהאירועים, שכבר מזמן קיימים ברוחניות, צריכים להתגשם בעולם הזה, הגשמי, ולצורך זה מופעלים אובייקטים גשמיים מסוימים. אך לנו נדמה, שהפוליטיקאים הם אלו שקובעים את האירועים. אבל זאת אשליה, זה תיאטרון בובות ייחודי.. וכך זה נמשך לאורך כל ההיסטוריה של האנושות. ומטרת המשחק הזה היא לדחוף את האדם, בהפסקות שבין שינויי התפאורה, להתעלות מעל לכל זה על ידי השגת ההנהגה העליונה!

אנחנו חייבים לעלות ממדרגה אחת למדרגה הבאה, עד לגמר התיקון השלם, וכל המדרגות האלה כבר מזמן מוכנות עבורנו, הכול כבר הוחלט מרגע בריאת העולם. ולנו נשאר רק להוסיף את המאמץ.

כל מה שנדרש מאיתנו – זה בכל פעם להשתדל לגלות, להרגיש, ולדמיין לעצמי את המצב הבא שלי. ככל שאנחנו בעצמנו נרצה לדמיין את המצב העתידי שלנו, במידה הזו אנחנו נגדל ונתקדם לעברו, כמו תינוק שרוצה להיות גדול.

זה כל ההבדל שבין דרגת החי לבין דרגת המדבר (אדם). האדם – על ידי הרצון שלו ועל ידי מאמצים מקרב אליו את מצבו היותר מתוקן!

ידיעות קודמות בנושא:
מאחורי הקלעים של ההצגה "חיים"
בובה על חוטים
ידיעות נוספות במדורים: משבר עולמי, חופש בחירה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest