דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / "עשיריות" / וריאציות בנושא "עשיריות"

וריאציות בנושא "עשיריות"

שאלה: הקבוצה שלנו מורכבת מעשרה אנשים, ואנחנו מחשיבים את עצמנו ל"עשירייה". האם צריך לחלק את הקבוצה, האם נצטרך להחליף את הרכב ה"עשירייה"?

תשובתי: אם אתם פשוט "עשירייה" ואין לכם יותר אנשים, אז אין צורך לפרק אותה, תישארו בעשירייה הזאת.

כאשר אני מדבר על ערבוב עשיריות, אני מתכוון לקבוצות גדולות, קבוצות כמו קייב, מוסקבה, סנט פטרבורג, שבה יש כמות גדולה של אנשים שיכולים להתחלק לעשיריות וכל פעם לשנות את עצמם.

לדוגמה, התלמידים המובילים שלנו, החברים הפעילים ביותר, שכולם כל הזמן רואים אותם, מוצאים פתאום את עצמם בעשירייה אחת עם אלה שאתם אף פעם לא רואים על המסך. אנשים אלה יושבים בשקט, לא מתבלטים, חלקם בקושי מדברים עברית. ובאופן מפתיע התלמידים הפעילים שלנו מגלים בחברים ה"שקטים" אנשים נפלאים שמאוד פעילים פנימית ולא חיצונית, שפשוט נפלא לעבוד איתם יחד בעשירייה! ואחר כך הם מספרים לי, שהם אפילו לא חשבו אף פעם, לא הרגישו ולא ידעו, שיש לנו כאלה חברים חזקים.

לכן חשוב מאוד להתערבב, ועוד במצבים שונים והפוכים לגמרי, בווריאציות וצירופים שונים.

נניח, שמתאספים עשרה אנשים כדי לפתור יחד איזו שאלה, על ידי דיון במרכז הקבוצה הם משיגים ביניהם כזה חיבור, כאשר כל אחד "יוצא מעצמו", ואז השאלה מתבהרת טוב יותר, מפני שהיא הופכת יותר קרובה לבורא. אנחנו מתחילים להסתכל עליה כך, כפי שהבורא מסתכל עליה ומתוך זה יכולים לפתור את השאלה הזאת.

בזה מסתיים הפעם תפקידה של ה"עשירייה" הזאת. בפעם הבאה, באופן זהה תפעל ה"עשירייה" הבאה.

שאלה: אם נערבב "עשיריות", אז מה לעשות עם קריאת הקטע בערב והתקנון? אולי צריך לעזוב את הקריאה עם ה"עשירייה" הקודמת?

תשובתי: עכשיו אנחנו עוסקים בחינוך והשכלה וירטואליים מלאים, יוצאים לאנשים גם דרך האינטרנט וגם באופן ישיר. זה בשבילנו הדבר החשוב ביותר!

לכן כל המחשבות וההרהורים שלכם על ערבוב או הכנה כזאת או אחרת, כל זה דיבורים ילדותיים. כאשר אתם תתחילו לצאת אל העולם ולעבוד עם אנשים זרים, יופיעו אצלכם כאלה בעיות, כאלה שאלות, שיהיה לכם צורך דחוף להיות ב"עשירייה" ולקשור את עצמכם עם הבורא, איתי, עם כל הקבוצה או ה"עשירייה", מפני שאחרת אתם לא תוכלו לעשות שום דבר מבחוץ!

הקהל שאיתו אתם מתחילים לבוא במגע יחייב אתכם למצוא מגע נכון בין כל המרכיבים: בורא, אתם, הקבוצה שלכם, אני, הקבוצה העולמית, וכולי. אבל אם אתם לא תצאו אל העם, אז לא יופיע בכם צורך כזה. לכן כל התיאוריות שלכם ביחס לעשיריות: באיזה אופן לערבב אותן, נראות לגמרי לא אקטואליות, מחוסרות כל בסיס בריא ורציני.

מתוך שיעור בשפה הרוסית בנושא "שאלות ותשובות", 25.08.2013

ידיעות קודמות בנושא:
קבוצה ועשיריות
בודה ב"עשיריות": מיקוד מחדש
ה"עשירייה" היא מפתח להרגשת העולם העליון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest