דף הבית / אקטואליה / ועידת "אחרית הימים" של חמאס

ועידת "אחרית הימים" של חמאס

שאלה: ועידת "אחרית הימים" של החמאס דנה לאחרונה בניהולה העתידי של פלסטין לאחר שהיא תשוחרר מידי ישראל וישראל תושמד. מסתבר שחמאס מתייחס לאפשרות הזו במלוא הרצינות. הוועידה המליצה לגבש כללי התנהגות כלפי היהודים לאחר השחרור, חיילי צה"ל יוצאו להורג, שוחרי השלום אולי יוכלו לעזוב את ישראל והמומחים הטכנולוגיים היהודים ייאצלו להישאר לתקופה מסוימת. הם טוענים שהיעלמות ישראל יהיה ככל הנראה אירוע היסטורי שהתרחש תוך שנים בודדות. לכאורה זה נשמע מטריד מאוד, האם לדעתך עלינו להתייחס לזה ברצינות?

תשובתי: למה לא? אנחנו מעבירים להם סכומי כסף, אז למה זה לא יכול להתרחש? יש להם נשק וכסף, ואנשים לא חסר להם. ממרוקו ועד סין יש המון מדינות ערביות, ובאירופה יש להם כוחות רבים. אנחנו קיימים כאן לא בזכות צה"ל ולא בזכות שום דבר אחר, אלא רק בחסד עליון. אבל אנחנו לא רוצים להכיר בכך, ולכן אנחנו מאבדים לאט לאט את המטרייה הרוחנית שיש לנו. לכן מה שהם כותבים, יש סיכוי שיקרה, ודאי. כמו שבעל הסולם כתב, שהמדינה הזו קטנה ויגיע יום שיבואו לכאן וימלאו את המקום מסות של ערבים. אין לאן להכניס עכשיו את הערבים שמגיעים מאפריקה, פקיסטן ואפגניסטן, והם יכולים לבוא לכאן, יש שטח. כל יום שעובר ואנחנו לא עוסקים בחיבור בינינו, בהתקרבות לכוח העליון ולא מבצעים מה שאנחנו חייבים לבצע, אנחנו מאבדים את הכוח שמגן עלינו, אנחנו מאבדים את האמת שלנו, ולכל העולם כבר נמאס מהעם הקטן והמדינה הקטנה הזאת, שתקועה להם כמו קוץ.

הערה: אם מסתכלים על ההיסטוריה של עם ישראל, אז שהכול יכול פתאום להתפרק ושוב נצא לגלות ולשואה.

תגובתי: כי איזו תועלת יש לנו מכך שאנחנו ממלאים כאן את השטח ובונים בניין מאבנים? עלינו לבנות אותו מהלבבות שלנו, רק בצורה כזאת אנחנו יכולים להתקיים. מדינת ישראל לא צריכה להיות על פני שטח אפילו, גם ירושלים ובית המקדש, אנחנו צריכים לבנות את ירושלים של מעלה שקיימת בחיבור בינינו. אם זה לא יתקיים, אז בטוח שאנחנו כאן לזמן שאול.

aאלה: בזמן שהם עסוקים בתוכניות שלהם, איזו תוכנית צריכה להתגבש פה במדינת ישראל?

תשובתי: הממשלה שלנו, יחד עם כל העם, צריכה לדאוג איך אנחנו בונים את מדינת ישראל נכון, ישראל הרוחנית. רוחנית הכוונה, שאנחנו קשורים לשורש העליון שלנו, ורק בצורה כזאת אנחנו מתקדמים למטרת הבריאה. בסופו של דבר יתחברו אלינו כל אומות העולם, ומדינת ישראל תתפרס על פני כל כדור הארץ, וכולנו נהיה כאגודה אחת עם הכוח העליון. כולנו נהיה כעם אחד בלבד, כל האנושות, "כי ביתי בית תפילה יקרא לכל העמים". ומה זה בית ה'? כוח ההשפעה, כוח החיבור, כוח האהבה.

 

מתוך ישיבת כתבים, 7.10.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest