דף הבית / אקטואליה / וירוס הקורונה משנה את המציאות – חלק י'

וירוס הקורונה משנה את המציאות – חלק י'

מה צריך כדי לנצח את הווירוס

שאלה: האם כמקובל, אתה רואה את המכות שצפויות לנו? אני מתכוון לעשר מכות מצרים, כלומר עשר מכות באגואיזם של האנושות כולה. מה צפוי לנו בעתיד?

תשובתי: אנחנו לא חייבים לעבור את כל עשרת המכות. כבר עברנו אותן בעבר, ולכן היום הן לא יכולות להיות עוצמתיות כמו שהיו במצרים. לכן מספיקים לנו רק כמה רמזים עבים, שבאמצעותם דוקרים אותנו, כפי שדוקרים חמור על ידי מקל חד שנקרא "ממריץ", כדי שהוא ילך קדימה. אנחנו צריכים את הממריץ הזה כדי להתקדם בצורה נכונה.

אני מקווה שהווירוס הזה יהיה מספיק לכך, לפחות כך אני מקווה, בנוסף להסברים שלנו. זה בהחלט אפשרי, האנושות כבר מסוגלת באופן כלשהו להסיק מסקנות נכונות. הרבה תלוי בממשלות, כי בראש ובראשונה, הם אלה שמתחילים לחשוב על כך ברצינות מפני שהווירוס מחסל את הכלכלה.

שאלה: מה היית מייעץ לממשלות?

תשובתי: הייתי מייעץ להם להחכים. פשוט להבין שהתפתחות האנושות לא נמצאת בידיהם, ולכן עליהם להקשיב לְמה שאומרים מקובלים.

שאלה: והאנשים שיושבים עכשיו בבית בבידוד, מה הם צריכים לעשות?

תשובתי: לאנשים אני מאחל להבין שהיחסים ההדדיים הטובים שלנו, זו התרופה הטובה, הנכונה והיחידה שיכולה להביא אותנו לכל הטוב והשפע.

שאלה: כלומר, אנשים שיושבים בבית, צריכים פשוט להבין שמחשבת הבריאה וההתפתחות של הטבע נמצאים בקשרים הדדיים נכונים בינינו. דווקא הטבע מייצר בעיות ואסונות בכל ברמות. ואילו מאיתנו נדרשת רק תגובה נכונה. אם ישנה תגובה כזו, אז הבעיות פוחתות, אם אין תגובה כזו, אז הבעיות והלחץ גדֵלים. האם הבנתי נכון?

תשובתי: כן. צריך פשוט להתקרב רגשית זה לזה בדרך טובה וזה הכול. בהצלחה לכולנו בזה.

מתוך תוכנית טלוויזיה "ווירוס קורונה משנה את המציאות", 12.03.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest