דף הבית / הכול על הקורונה / וירוסים של חוסר השתוות עם הטבע

וירוסים של חוסר השתוות עם הטבע

שאלה: הנתונים מראים שבכל פעם שאנחנו לקראת סיום המגפה, היא שולפת עוד שפן מהכובע, עוד מוטציות, עוד חולים קשים, עוד קורבנות ותחושת חוסר אונים. גם מצב הרוח הכללי בעולם אפור ועמום. ואמרת שלאנושות חסר צבע, מהו צבע עבור האנושות, עבור העולם?

תשובתי: כבר דיברנו על כך לפני שנה כמעט, בתחילת מגפת הקורונה, שכל הדברים האלה ובכלל כל הדברים שמתגלים בעולם, הם תוצאה מחוסר ההתאמה שלנו לחוקי הטבע האינטגרליים שמתגלים במיוחד בזמננו, כי אנושות כבר נכנסה לצורה גלובלית ואינטגרלית. ולכן חוסר ההתאמה שלנו לצורת החיבור מביאה אותנו למצב שאנחנו מרגישים אי התאמה. מה שאנחנו מרגישים היום בחיינו, זה בסך הכול חוסר התאמה לאותם כוחות וחוקים שמתגלים עכשיו באנושות. זו הבעיה.

לכן אנחנו כביכול מזמנים עלינו מגפה כמו הקורונה, וירוס ועוד כל מיני מחלות ותופעות, אבל אלה בסך הכול סימנים לכך שאנחנו לא משתווים עם אותן צורות חיבור שהטבע רוצה שנהיה בהן. מטרת ההתפתחות האנושית היא להגיע להיות "כאיש אחד בלב אחד", להיות מערכת אחת אינטגרלית, כמו כוח הטבע הכללי.

אנחנו נראה כל פעם התגלות חדשה של הקורונה, תקרא לזה קורונה, הסיבה לכך היא שכל פעם אנחנו צריכים להיות מחוברים בינינו יותר. אנחנו מגלים שאנחנו לא רוצים להיות בחיבור, ואז מגלים שאנחנו הפוכים מהטבע וסובלים יותר, מרגישים את זה כמכה, כירידה, כנפילה. כך כולנו נמצאים בצניחה חופשית.

שאלה: אז איך אנחנו מוסיפים צבע לאנושות, לחיים שלנו?

תשובתי: רק על ידי ההסבר מאיפה זה מגיע, למה זה מגיע לנו, מה אנחנו צריכים לעשות כדי לשים לזה קץ. כולם רוצים כבר לצאת מהמצב הזה. עוד מעט יגיע היום שבכלל לא נרצה אפילו את זה, יהיה מה שיהיה. כמו אדם בסוף חייו, ככה הוא חי עד שגוסס ומת.

עלינו להבין שזה לא כך, שאנחנו צריכים להתעורר ולהבין מה קורה לנו באמת, לעשות את זה בצורה בלתי תלותית בשום דבר, זה מה שעלינו לגלות. אם היא נעימה או לא נעימה, זה לא חשוב, רק שזו תהיה האמת. שנדרוש אמת.

זאת אומרת שנבין את הסיבה האמיתית למצבים שלנו. ואז נגלה שהסיבה האמיתית, מהכיוון הרע ומהכיוון הטוב, היא חוסר התקשרות נכונה בינינו. והסיבה לחוסר ההתקשרות היא הרצון האגואיסטי שלנו שגדל בכל אחד ואחד, בכל עם ובכל קבוצת בני אדם.

 

מתוך שיחת כתבים, 26.1.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest