דף הבית / אקטואליה / השיעור שאנחנו לומדים משנת 2020

השיעור שאנחנו לומדים משנת 2020

שאלה: איך התחושה שאנחנו קטנים וחסרי אונים תורמת לנו?

תשובתי: כך אנחנו משיגים את האמת, שאנחנו נמצאים בהשפעת כוח עליון שנקרא "הטבע", וכולנו תלויים בו ונמצאים תחת שליטתו.

שאלה: זאת אומרת המוגבלות שמתגלה היום תדחוף את האדם?

תשובתי: זה לא המוגבלות, אלא ההבנה מי אנחנו ואיפה אנחנו חיים. לא הפכנו להיות מוגבלים יותר, הפכנו להיות חכמים יותר. העולם עצמו לא משתנה, גם אנחנו לא עברנו שינוי מלבד שינוי בתפיסה שלנו.

שאלה: אז אנחנו בעצם מגלים איזושהי אמת על עצמנו, התנפצה לנו איזו אשליה, אנחנו לא כל-יכולים כמו שחשבנו?

תשובתי: כן.

שאלה: איך הגילוי הזה תורם להתפתחות הרוחנית שלנו או להתפתחות שהטבע דורש מאיתנו?

תשובתי: זה מעורר אותנו להכיר את העולם שבו אנחנו נמצאים. קודם חשבנו שאנחנו חיים בעולם שכולו מוכר לנו פחות או יותר, אומנם יש עוד כמה דברים שעוד לא חקרנו בטבע, עוד לא הגענו למרכז כדור הארץ, עוד לא הגענו לכוכבים רחוקים, אבל בסך הכול אנחנו יודעים מה קורה ובכל זאת אין לנו שום דבר, מה חסר לנו? פתאום אנחנו מגלים שאנחנו ממש לא מבינים, במיוחד את רשת הקשר בטבע שמקשרת את כל רמות הטבע, בין כל פרט ופרט ובין כל בני האדם. התחלנו להרגיש שקיים כאן משהו שלא נתפס בחושים שלנו, יש משהו שמתנהל בחיים שלי ואני לא יכול לתפוס אותו בשכל, בתפיסה גשמית, בכלום, ואין לי שליטה עליו.

זה גילוי יקר מאוד, שהאנושות מתחילה להרגיש שהיא נמצאת תחת שליטת הטבע. ומי יודע מה יקרה בטבע ברגע הבא. היום כל אחד יכול להגיד בביטחון שהוא לא יודע מה יקרה ברגע הבא. כל אדם, דתי, חילוני, אין הבדל בכלל. אני אומר שהגילוי הזה הוא רכוש גדול, נכס גדול, כי זו אמת!

שאלה: זאת אומרת שמגפת הקורונה נועדה לבסס בתוך האדם הרגשה שיש פה כוחות גדולים ששולטים בחיים שלו?

תשובתי: יש עולם אינטגרלי, גלובלי וגדול, שכולו אחד ואנחנו נמצאים בו, בתוך מערכת הקשר שמקיפה את כל המציאות ונקראת א-לוהים. שליטה אחת.

 

מתוך ישיבת כתבים, 24.1.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest