דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / והעולם הזה יתפוגג כערפל

והעולם הזה יתפוגג כערפל

כיום הגענו למצב שבו מיליוני אנשים בעולם כולו החלו לשאול את עצמם שאלות כגון: "מדוע אנחנו סובלים? לשם מה אנחנו חיים? מהי מטרת חיינו? האם יש לטבע תכנית כלשהי ביחס אלינו?" זאת הסיבה לכך שמתגלה עכשיו חכמת הקבלה, משום שדווקא היא יכולה לתת מענה לשאלות הללו.

באופן כללי, המענה לשאלות האלה מסתכם בדבר אחד: חכמת הקבלה מגלה לנו מציאות אחרת. חכמת הקבלה היא השיטה לגלות את המציאות העליונה, כלומר, את המציאות בתוכנו, מעבר למה שאנחנו מרגישים עכשיו. לשם כך, כל אחד מאיתנו צריך לעבור מחסום פנימי כלשהו שמסתיר מאיתנו את החצי השני של המציאות שבה אנחנו נמצאים כעת.

כאילו לפתע נדלק האור ואנחנו רואים שיש כאן עוד משהו. זה באמת כך, רק שלא נדלק אור רגיל אלא האור העליון, שבו אנחנו מתחילים לראות מציאות נוספת שקודם לכן הייתה חשוכה, נסתרת ובלתי מורגשת, אך למעשה היא המציאות של העולם העליון. ואז נבין את כל הסיבות למתרחש, נבין מהי מהותנו. כבר כאן, בעולם הזה, נוכל לראות שאנחנו נשמות ולא גופים פיזיים, לא החלק החי שנמצא בנו. אנחנו זה אותו החלק המדבר שבנו, שהוא נצחי, שלם, חלק אלוקי ממעל. אנחנו יצורים נצחיים ושלמים שחיים במציאות שונה ובצורת קיום אחרת. ייעודנו הוא לעלות ולחיות בעולם עליון, רוחני, נצחי, מעבר לגבולות הזמן, התנועה והמקום של תפיסת המציאות שלנו.

ומה יקרה לעולם הזה? – למשך זמן מה הוא ימשיך להתקיים, עד שנגלה מציאות עליונה. ככל שתתגלה ביתר בירור המדרגה העליונה יותר בעולם הרוחני, המציאות של המדרגה התחתונה ממנה תהיה מטושטשת יותר וברורה פחות, עד שתיעלם לחלוטין. המקובלים אומרים שעלינו להגיע לזה כאן ועכשיו, בחיינו בעודנו חיים כאן, בעולם שלנו. יחד עם זאת, דבר אינו צריך להשתנות מלבד הגילוי של העולם העליון.

מתוך ההרצאה הפתוחה בבית "קבלה לעם" – פתח תקווה, 04.01.2011

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest