דף הבית / כלכלה / כסף / התפשטות המשבר דומה למגיפה

התפשטות המשבר דומה למגיפה

photo_rav_gh70_313.jpg

מן העיתונות: מתמטיקאי ממכון בוש-פרנקלין ברוצ'סטר, צייר את המפה של התפשטות המשבר הפיננסי בעולם. מסתבר, כי נפילת השוק הפיננסי היא כמגפה. התפשטות המשבר דומה להתפשטות מגפות של מחלות מדבקות.

התייחסותי: לא יכול להיות אחרת, משום שכל התופעות, כולל המעשים שלנו, הן תופעות טבע. אנחנו רק חלק מהטבע, למרות שאנו מתנהגים כאילו אנו חלק ניפרד ממנו. כל התופעות דומות, אלא שהן מתרחשות ברמות שונות של האגואיזם – בדומם, בצומח, בחי ובמדבר. הטבע הוא שלם, אינטגראלי, כל חלקיו קשורים ודומים זה לזה. הסיבה לכל הרע היא אחת, חוסר האיזון, חוסר ההרמוניה בקשר ההדדי בין חלקי הטבע השונים.

אפקט הפרפר – עולם חדש

2 comments

  1. מהוא רוצח שיכול להתקן.בזוהר הקדוש כתוב – בראשית אות קא עמ' צח      "כד אתיליד קין לא יכלה לאתדבקא ביה לבתר אתקריבת בהדיה ואולידת רוחין וטיסין"פרוש הסולם: בעת שנולד קין לא היה הרע ניכר בו כלל כמו שאמרה עליו חוה קניתי איש את ה'. וע"כ  לא יכלה שום קליפה להדבק בו. אלה מתוך שכבר היה הזוהמה דחוויה בחוה. מחמת החטא דעצה"ד, ע"כ נתערב גם בקין זוהמא דחוויה הזו, עד שקם על הבל אחיו והרגו, ומאז נגרש מעל פני הארץ לארקא. כנ"ל בהקדמת הזוהר דף קכ"ב אות קנ"ג. ואז נתדבקא בו הקליפה.

  2. שלום רב יקר, בקשר לערוץ קבלה בהוט

    1. יש כ"כ הרבה אנשים רבי מעמד בחברה שהתראיינו אצלך, האם לא כדאי פשוט לבקש מהם שיפעילו קצת קשרים ויעזרו להזיז עניינים, אולי מישהו יוכל לסייע ? 

    אתה יודע מה אומרים- באהבה ומלחמה הכל אפשרי Wink

    נ.ב. אולי נוכל לפנות למישהו שהערוץ בכלל יהיה בחינם בכל המדינה- כמו הטלויזיה החינוכית וכו'..

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest