דף הבית / קבלה ומדע / התודעה היא אור מובנה

התודעה היא אור מובנה

ראיתי מחקר שאומר, שאל תוך המוח חודר אור באמצעות רקמה חיה של פוטונים. מיקרו צינוריות מהוות מוליך של וויבראציות, ובתא של נוירונים, דנדריטים, זה סיבים אופטיים של פוטונים שמעבירים גלים מתא אחד לתא אחר.

בתהליך הזה אין אובדן של אנרגיה. הצינוריות יוצרות קווי תחבורה ראשיים בכל הגוף, ובזה נוצר שיתוף פעולה בין שדה קוונטי והמוח האנושי. המערכת הזאת מזכירה אינטרנט ביולוגי, רשת של מיקרו צינוריות וקרומים של דנדריטים.

נוירונים מתקשרים (מדברים) ביניהם, תוך שימוש בתהליך קוונטי. מיקרו צינוריות יוצרות מבנה שיוצר רצף של גלים בגוף שלנו. לתהליך הזה קוראים "בהירות יתר".

הוא מאפשר לאותות עוקבים לעבור בגוף. תיאום של אותות נותן פקודה לפוטונים לנוע בצינורות של אור. תופעה כזאת קיבלה את הכינוי "הארה עצמית". כשהפוטונים חודרים דרך הגרעין של הצינוריות המיקרוסקופיות, הם מתחברים עם אלמנטים אחרים. כך נולד שיתוף פעולה קולקטיבי של חלקיקים תת אטומיים.

זה מאפשר לנו לחשוב ולהרהר בו זמנית על דברים שונים. דווקא שיתוף הפעולה מתאם את כל הגוף ותגובה מיידית של השכל, שמעביר מידע תוך אחד חלקי עשר אלף חלקיק של שנייה.

האלקטרונים, בהימצאם במצב קוונטי, נעים בערוצים של אור ויחד עם זאת, נשארים מבודדים ועצמאיים. הסיב האופטי העיקרי מהווה אנרגיה מתואמת ומסודרת. הצינוריות המיקרוסקופיות הן חלולות, ואילו התהליך הקוונטי מתרחש במים המובנים שנמצאים בהן. שם נוצרים קרני אור, התואמים בקוטר שלהם לגודל של מיקרו צינורית ומגיעות בערכם המוחלט ל-15 ננומטר.

התודעה היא אור מובנה, שכתופעה גלובלית, מקיפה את כל הגוף והמוח. תהליכים בגוף האדם כמו באורגניזם מעוררים תנודות קוונטיות. הגוף של האדם מייצר תחלופה הדדית של מידע עם השדה הקוונטי, מה שמוכיח קשר כולל וקובע את עובדת האחדות, אורגניזמים חיים ומהות מהווים בפני עצמם חלקיקים טעונים, שמשתפים פעולה באופן הדדי עם השדה הקוונטי ומחליפים ביניהם מידע קוונטי.

לאחר שקראתי את המחקר הזה, כתבתי את הכותרת של הפוסט: "התודעה היא אור מובנה" מתכוונת ככל הנראה לכך שהכול נוצר וממומש על ידי האור העליון, ועל ידי ה"ענף" שלו בעולם הזה, פוטונים.

סוף כל סוף המדע החל לדבר בשפת הקבלה, שהיא בעצמה מדע. בעל הסולם כותב ש:

א). הייסורים של החיים שלנו.

ב). גילוי של הטבע היחיד של העולם שלנו.

יביאו את האנושות להכרה באמיתות חכמת הקבלה, שקובעת ומגלה בהכול את האחדות הזאת. אנחנו חייבים ללכת לקראת אנשים ולצמצם את "חיפוש האמת בייסורים".

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest