דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / השפעת התודעה על ה- DNA

השפעת התודעה על ה- DNA

מחקר: התגליות בגנטיקה מאפשרות להניח, כי הקודים הגנטיים של הגוף יכולים להימצא (להתאכסן) כלל לא במולקולות ה-DNA. כאשר החוקרים הקרינו את מדגם ה-DNA בלייזר רך, הם מצאו כי ה-DNA מושך, וכמו ספוג סופג את האור ומאכסן את הפוטונים שלו בספירלה.

אנחנו התרגלנו לחשוב שלא ניתן לאכסן את האור עצמו, אלא רק אם ממירים אותו לצורות אחרות של אנרגיה, כגון הכלורופיל הירוק של הצמחים. התברר, שהאור יכול לשמש כמזון שיאוכסן ב- DNA כמזון לשעת חירום.

המדענים הסירו את מולקולות ה-DNA, ובמקום שבו הוא התאכסן האור המשיך להסתחרר בספירלה, על אף שה-DNA כבר לא היה שם פיזית. איזשהו כוח בלתי נראה היה שם ולא היה זקוק למולקולת ה-DNA. ההסבר הרציונלי היחיד והמדעי לכך הוא, שקיים שדה אנרגיה אחד עם מולקולת ה-DNA, כאילו למולקולת ה-DNA יש כפיל אנרגטי.

לכפיל הזה יש אותה הצורה כמו למולקולות הפיזיות, אך אם מסירים את ה-DNA, הכפיל נשאר במקום שקודם הייתה המולקולה. כדי להמשיך לבצע את העבודה בלאכסן את האור הנראה, אפילו אין צורך במולקולת ה-DNA. השדה מחזיק את הפוטונים במקום.

בגוף האדם קיימים טריליונים של מולקולות ה-DNA. לגוף כולו חייב להיות כפיל אנרגטי. זה מתקשר גם לתיאוריות על הקיום של שדה המידע המכתיב לתאים שלנו מה לעשות. יוצא, שהתפקיד החשוב ביותר של מולקולות ה-DNA הוא לאכסן את האור, גם בגוף הפיזי וגם בכפיל האנרגטי שלו.

כאשר המדענים קיררו את הפנטום, ספירלת האור נעלמה, אך חזרה שוב לאחר 5-8 דקות. האור הסובב מתארגן בתבנית ספירלה ייחודית של ה-DNA, שנשארת נראית לעין למשך 30 יום נוספים.

מחקר: ה-DNA מגיב להשפעה של התודעה, המחשבות שלנו מגבירות פי כמה את התהליכים של ה-DNA האנושי. לאנשים עם קרינת גלים הרמונית ישנה יכולת חזקה ביותר לשנות את מבנה ה-DNA, ואנשים מרוגשים יוצרים שינוי חריג באור האולטרה סגול הנספג על ידי ה-DNA. יתר על כן, השינוי הזה מתרחש באורך הגל של 310 ננומטר, שזה קרוב ל- 380, אורך הגל המסוגל לגרום לסרטן. אדם כועס מאלץ את ה-DNA להתחבר חזק יותר.

הכוונות המודעות של האדם יכולות לחבר או לנתק את ה-DNA במרחק ממוסקבה לקליפורניה. תכונת המפתח של האנרגיה שמסוגלת ליצור הרמוניה בגלי המוח ולהשפיע על ה-DNA, היא קרינה מהלב.

באופן מעשי קיבלו הוכחה מיקרוביולוגיות שהמחשבות שלנו יכולות ליצור שינויים כימיים ופיזיים במבנה של מולקולת ה-DNA, לחבר או לנתק אותה, וכמו כן, מצאו קשר בין מחשבות זועמות לבין גדילה של רקמות סרטניות.

מחקר: שינוי במעמד החברתי גורם לשינוי באלף גנים בקירוב. השינויים ברמה הגנטית היו ניתנים לשחזור בכזו קלות, שהמדענים הצליחו לפתור את הבעיה ההפוכה – לחזות את מעמדו החברתי של האדם לפי בדיקת הדם שלו.

התייחסותי: כל המחקרים הללו מצביעים על הקשר ההדדי המוחלט של העולם כמערכת אינטגרלית אחת, שכל הזמן מושפעת על ידי המחשבות והכוונות שלנו!

ידיעות קודמות בנושא:
הקשר האינפורמטיבי של כל מערכת הטבע
כל היקום מחובר הדדית בצורה אינטגרלית
לבד לא ניתן להבחין בָאמת

2 comments

  1. התכנית חיים חדשים פשוט מכסה את מכלול החיים. האם מנסים למכור אותה כמובן עם תרגום לערוצי טלויזיה בכל העולם?

  2. שולמית אילת

    ישר כוח למורינו ורבינו הרב ד"ר מיכאל לייטמן ,תודה על האינפורמציה על ה,ד.נ.א הזורם בדמינו אדני,מה רבו מעשיך השם כולם בחוכמה עילאה עשיתה והכל מכוון למחשבת הבריאה ,הגילוי הוא אדיר והכוונה והכיון לטוב ולמטיב מזרימים איזון ,האזנה והרמוני-יה ,תודה מורי ורבי הסכלתי והתחדשתי.<3

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest