דף הבית / קבלה לעם / יהדות וקבלה / חגים ומועדים / השנה טובה של כולנו – קליפ יומי

השנה טובה של כולנו – קליפ יומי


ראש השנה בפתח ופרויקט "השנה טובה של כולנו" ממריא לגבהים חדשים. רק ביממה האחרונה נכנסו לאתר הפרויקט יותר מ50,000  איש! וצפו ב"שנות טובות" מצולמות. קליפים מהפרויקט מתפרסמים גם באתר האינטרנט ynet,  ובכל יום אנחנו מקבלים הרבה מאוד תגובות חמות על ההזדמנות לחיבור.

והיום בפינת הקליפ היומי, הילדים שוב גונבים את ההצגה: "כך אתה צריך לתאר לעצמך את השנה החדשה שלך"


ברכות "שנה טובה" נוספות:

3 comments

  1. אמן.

    קליפ מקסים, תודה!

  2. מאמר הגאולה לרמח"ל זצ"ל
                                                            "אל תשמחי אויבתי לי כי נפלתי קמתי                                                                 כי אשב בחושך השם אור לי"

                                                                                                             (מיכה ז' ח')

     
    "זה הפסוק מודיע סוד בטחון ישראל ותקותם שיגאלו גאולה שלימה בבי"א, ולגאולה
    נמצאו הבנות רבות ופעולות גדולות וחזקות מאוד, נודעים למשכילים אשר נסו ללכת בדרכי החכמה ועמדו על אמתה, וכאשר תתפשט החכמה בעולם אז יראו וידעו הכל כמה הגדיל ה' לעשות עמנו. כי כאשר חשבו ישראל שהסתיר הב"ה את פניו מהם ועזב אותם אז היה מכין להם טובה וברכה כי אז היה מכין להם אוצרות גדולים אשר לרחבם אין קץ ולגדילתם אין תכלית, ובאוצרות האלה היה נותן כל הון יקר ונעים וכל סגולת מלכים בכל עת ובכל שעה עד שנתמלאו אלה האוצרות מה שאין הפה יכולה לדבר ואוזן לשמועואפילו לב להרהר, וכשיגיע  זמן המנוחה הגדולה העתידה לגלות בעולם יפתחו כל האוצרות האלה ומהם יצאו כל מיני מחמדים וינהגו לישראל חלק עבודתם הקשה שעבדו בגלותם ועל הסוד הגדול הזה נאמר שמחנו כימות עיניתנו שנות ראינו רעה, כי כל הימים שהיו ישראל בגלות ואור לא נגה עליהם אותו אור הראוי לאותם הימים לא אבד אלה כל האור ההוא היה הב"ה גונזו באלה האוצרות שאמרתי לך וכשיהיה הזמן לפתוח אותם

    אז יצא כל האור ההוא כאחד ואז יהיה זמן שמחה לישראל אשר כמוהו לא נהיתה ויתקן העולם במנוחה והשקט ולא יהיה עוד יגון בעולם כלל …"

    שנה טובה

    מחשבות טובות

  3. בני ברוך ובנות ברוך היקרים  והאהובים מצילי חיים, שנה טובה מעומקא דליבא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest