דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / השלישי אינו מיותר

השלישי אינו מיותר

שאלה: האם קיים הבדל בעבודת האיחוד עם החברים בקבוצה ועבודה עם האישה לגילוי הבורא בינינו?

תשובתי: קיים הבדל. אם שני אנשים יכולים להתאחד כך שבקשר שלהם מתגלה הבורא, אפילו שזה בינתיים בדמיון, אז הם מגיעים מהר יותר להשׂגה רוחנית. הבורא נוכח תמיד, אך השאלה היא האם אנחנו לוקחים את זה בחשבון או לא. אם אנחנו בקשר בינינו מסוגלים להרגיש את הבורא, אז הוא מתגלה. ואם הגילוי שלו יכול להפריע להתפתחות שלנו ולבלבל, אז הוא נסתר, אך הוא תמיד מנהל "מאחורי הקלעים".

לכן, מאחורי הרצונות, המחשבות והפעולות של כל אדם עומד הבורא, כי הרי "אין עוד מלבדו". אך מאחר ואינני יכול לעבוד איתו ישירות, אין לי יכולת התנגדות, אני מייד נכנע, מבטל את החופש והעצמאות שלי, אז הוא נסתר. אז אני רואה רק את האדם שביחס אליו אני יכול להתנהג בחופשיות.

אך אם אנחנו נצליח בצורה מטרתית לראות מאחורי כל אחד את הבורא, אז על ידי שימוש ברצון שלנו עם הכוונה הנכונה, אנחנו נגלה מהר מאוד את המציאות האמיתית. בעבודה הזאת עם החברים מופיעים כל מיני חשבונות ובעיות, ועם האישה היא אפשרית. אם בעל ואישה מחליטים לראות מאחורי היחסים ההדדיים שלהם את הבורא, כמו שנאמר: "איש ואישה זכו, שכינה ביניהם", אז הקשר שלהם הופך להיות מטרתי וגבוה. ומאחר והוא כולל בתוכו הרבה צורות ואפשרויות, אז הם מתקדמים במהירות. העדר של הבורא בין בעל ואישה, אשר תמיד נמצא ביניהם, הוא השורש לכל הבעיות ביחסים בין בני הזוג.

מתוך התוכנית "פרשת השבוע", 20.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
לאחד את כל העולמות
איש ואישה: היכן השכינה ביניהם?
רק הבורא נותן את הנשמה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest