דף הבית / חינוך, ילדים / השיטה האינטגרלית עובדת בהצלחה

השיטה האינטגרלית עובדת בהצלחה

שאלה: האם אתה באופן אישי אדם שמסתכסך?

תשובתי: אני לא צריך להסתכסך. אני נמצא במצב קצת שונה מאשר האחרים.

קודם כל, כמה שעות ביום אני עוסק בלהסביר לאנשים את דעתי שמקורבת בצורה מרבית לאדם הפשוט, ועוד בצורה הגיונית, עם נתונים והוכחות. לכן הם יכולים לראות על מה מבוסס מה שאני דורש.

שנית, אני יודע להקשיב, כי אני הרי אידיאולוג ולא איש מעשה (פרקטיקן). אין לי קשר הדוק עם העולם. אני יושב בתא שלי ועוסק רק בתיאוריה, ומנסה להסביר במילים פשוטות את המערכת הגלובלית, האינטגרלית הכללית של הטבע בהתאם למדרגות יותר נמוכות, כדי שהאנשים יוכלו להשתמש בה ולעלות בהדרגה למעלה.

ודאי, אני קורא את כל החדשות, מנהל בלוג, עונה בשיעורים על שאלות, אבל מרגיש את עצמי כתיאורטיקן ולא כמומחה – פרקטיקן.

ולכן אני תמיד בשמחה, ואפילו במכוון, מוציא מהתלמידים שלי שמשתמשים בשיטה האינטגרלית בפועל, את כל מה שהם יכולים לספר לי על העולם. זה הכרחי עבורי כדי לעבור ממדרגה תיאורטית למדרגה מעשית. אני שואב מהם את כל המידע, מפני שהם מחדירים בהדרגה את השיטה האינטגרלית בבתי ספר, במפעלים, בעיריות ובמקומות אחרים.

אנחנו מנסים לתאר את השיטה שלנו לא רק באופן תיאורטי, אלא גם ליישמה בפועל ודי בהצלחה. וזה גם לא יכול להיות אחרת, מפני שאנחנו היחידים בשוּק, והשוּק מתחיל להרגיש שזו המערכת היחידה שנותנת לנו רוגע וביטחון. אין שום דבר אחר.

הפרקטיקה מראה שעל ידי שימוש בשיטה האינטגרלית הכול מסתדר מעצמו. בבתי הספר שוררים שלווה ורוגע, לא הולכים מכות, שיעור ההתקדמות וההישגים עולה, לא מרביצים למורים, לא מתעללים בהם, ההורים מרוצים, ההתנהגות בבית היא טובה. במשפחה, בגני הילדים, בבתי הספר השיטה האינטגרלית פשוט עובדת בהצלחה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "סודות כוח האדם", תוכנית 5, 08.02.2013

ידיעות קודמות בנושא:
תור למומחה באומנות האיחוד
הפופולאריות של השיטה האינטגרלית
ידע אינטגרלי להמונים!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest