דף הבית / קבלה לעם / שאלות ותשובות / השאלון המהיר 08.10.17 

השאלון המהיר 08.10.17 

שאלה: מה חכמת הקבלה חושבת על צדק חברתי ושוויון? האם צדק בדרגת האגו של העולם שלנו, זו אגדה בת אלפי שנים עבור בני אדם בורים ומוגבלים?

תשובתי: בוודאי שבחברה אגואיסטית לא יכול להיות צדק. חכמת הקבלה מדברת על דבר אחר. כאשר אנחנו יחד, עוזרים בצורה הדדית זה לזה, מגלים בתוכנו את הכוח הכללי של השפעה ואהבה, זה מביא אותנו למצב שנקרא "חברה צודקת". בתוכה אנחנו מחלקים את כל מה שנחוץ לכל אדם, בצורה אופטימלית: לילד, לזקן, לאדם בוגר, לאישה, לגבר וכולי.

שאלה: האם חכמת הקבלה יכולה לספק רעיון על-לאומי לאיחוד של המדינות?

תשובתי: לא. חכמת הקבלה לא מספקת רעיונות! יש לה רק מטרה אחת, למשוך אנרגיה עליונה, כדי שזו "תסדר" אותנו, תחבר אותנו בצורה נכונה, תבנה בינינו קשר ותיצור אנושות אחת יחידה. העיקר, שזה יהיה תחת השפעת הכוח העליון.

שאלה: האם עשירייה זה מבנה אופטימלי, הדומה למבנה של הרוחניות כפתרון עבור כל השאלות בנושאי משפחה, כלכלה, פוליטיקה, או רק לצורך התפתחות רוחנית?

תשובתי: בסיכומו של דבר עשירייה תהיה אמצעי לפתרון כל הבעיות של האנושות, מפני שהיא מהווה מערכת שבתוכה נכלל הטבע הדומם, הצומח, החי והאנושי.

שאלה: מיהו הזולת?

תשובתי: זולת, זה מי שיש לו מטרה משותפת איתך.

שאלה: באיזה רגע היסטורי ניאו-פשיזם יעבור לתצורה חדשה?

תשובתי: זה יכול להתרחש דרך ייסורים גדולים מאוד ומלחמות גרעיניות, דבר שחכמת הקבלה כל הזמן מזהירה את האנושות מפניו. אבל, אפשר למנוע אותן מראש אם בני האדם יתחילו לדרוש את האור העליון לצורך התיקון שלהם.

מתוך שיעור וירטואלי, 8.10.2017

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest