דף הבית / קבלה לעם / שאלות ותשובות / השאלון המהיר –  03.02.2019

השאלון המהיר –  03.02.2019

שאלה: האם מחשבה של אדם אחד יכולה לשנות את כל העולם?

תשובתי: למרבה הצער לא, מפני שאז אותו אדם  היה משנה את העולם שלנו. וזה לא יכול להיות! כולנו יחד צריכים לחבר את הרצונות שלנו ואז יופיעו אצלנו מחשבות נכונות, שישנו את העולם. הדבר העיקרי, זה הרצון.

שאלה: האם כוונה מנהלת את הרצון ואת המחשבה?

תשובתי: כן. גם את הרצון וגם את המחשבה. אבל כוונה מופיעה רק לאחר הופעתו של הרצון עצמו. כאשר הרצון מעובד על ידי המחשבה, מופיעה כוונה, שבעזרתה כבר מתרחשת הפעולה.

שאלה: האם יש קשר בין מחשבות והמאור המחזיר למוטב?

תשובתי: בוודאי, המאור המחזיר למוטב משפיע עליך ומעורר בך מחשבות מסוימות. אבל הכול תלוי איך אתה מגיב עליהן.

שאלה: מה אני מרוויח אם אני משייך את כל המחשבות והרצונות שלי לבורא? מה צריכה להיות התגובה הנכונה על המחשבות והרצונות?

תשובתי: אתה מרוויח  את הקשר עם המקור האמיתי של כל המחשבות והרצונות שלך. תחילה אתה מקשר בצורה נכונה את עצמך עם המקור, ובהמשך הכול תלוי במה שאתה רוצה ממנו, באיזה אופן, מה אתה מחזיר לו,  מה אתה מבקש, איזה רצון אתה מעלה אליו?

שאלה: כיצד אפשר להעביר את המחשבה ש"אין עוד מלבדו" להרגשה?

תשובתי: אך ורק על ידי המאמצים שלך, השתוקקות לכך, להשתדל כל הזמן להרגיש ש"אין עוד מלבדו", שהבורא מנהל אותך באופן מלא ושהקשר שלך איתו הוא מוחלט ומלא, עובר דרך כל התאים של הגוף שלך.

שאלה: כיצד אפשר להיווכח, שאנחנו גורמים תענוג לבורא?

תשובתי: פשוט מאוד. אם אני גורם תענוג לחברים, זה אומר שאני גורם תענוג לבורא.

שאלה: ואם היינו רואים מיד כיצד פועלות המחשבות שלנו?

תשובתי: לא! בשום פנים ואופן. אני צריך לחשוב רק על כך, שאני אעבוד בתוך קבוצה נכונה, שבה כולם יתלכדו יחד למסה אחת יחידה. עד כמה שהמסה הזאת תהיה הומוגנית, מלכודת בלתי ניתנת לזיהוי, שבה הרצונות והכוונות שלנו, הכול כפוף לדבר אחד: להשיג את הבורא הכוח האחד והיחיד.

הערה: תחילה השׂכל שלי תופס בהנאה את הבורא כאידיאל של כל טוב, ללא חסרונות, אבל אחר כך מיד יש מגע עם מציאויות מכוערות של החיים האלה.

תגובתי: נכון! אבל אני צריך להיות מוכן לכך, כדי לתפוס את המציאויות המכוערות האלה של החיים ככאלה שמכוונות אותי לבקשה לתקן אותם. ולא יותר מזה!

מתוך שיעור וירטואלי, 3.02.2019

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest