דף הבית / כלכלה / כסף / הרעיון של האיחוד האירופי מאבד את כוחו בעיני הפוליטיקאים

הרעיון של האיחוד האירופי מאבד את כוחו בעיני הפוליטיקאים

laitman_2010-03-12_9583-70.jpg

חוות דעתו של קריסטיאן בנגל, מתוך העיתון Die Zeit: "אף פוליטיקאי, אפילו מהאופוזיציה, אינו מגן יותר על הרעיון של אירופה המאוחדת, שלא לדבר כבר על העתיד. הם יצטרכו להשלים עם העובדה, שבקרוב האירופאים יהוו רק חלק קטן מאוכלוסיית כדור הארץ, ואילו הבעיות של הכלכלה העולמית תיפתרנה רק ברמה העל-לאומית.

האיחוד האירופי הוא האפשרות היחידה עבור האירופאים להחזיק בסטאטוס של שחקן חזק, כדי שתהיה להם אפשרות להשתתף בהצבעה. לפי נתוני הסקרים, הדור החדש מודע יותר לתפקידה של אירופה, בהשוואה לדורות הקודמים. נשאר רק לסמוך על הדור החדש של הפוליטיקאים".

תגובתי: הדור החדש נולד כבר עם ניצנים של תפיסת עולם אינטגרלית, הם חשים יותר שהעולם קשור ותלוי הדדית, ולכן הם מסוגלים להבין טוב יותר את הכוח של הבריתות בין מדינות ועמים. אם הפוליטיקאים היו מוסיפים לתוכנית הלימודים של אירופה המאוחדת את החינוך האינטגרלי של הדורות החדשים באירופה, הם היו מקבלים היום דור חדש, שחושב על האיחוד האירופי רק במונחים של אחדות ושיתוף מלא.

התפרקות האיחוד האירופי תהיה סופה של אירופה, מפני שכל הטבע מוביל אותנו לאיחוד וכל תנועה כנגד האיחוד, היא הרסנית, בראש ובראשונה עבור אלה שמזמינים אותה.

[#49000]

ידיעות קודמות בנושא:
כולם בעד האיחוד – אך כיצד?
הצלתו של האיחוד האירופי תלויה באיחוד העולם כולו
הגוש האירופי יתפרק בעוד שנתיים

One comment

  1. כל איחוד הוא מלאכותי אלא אם בהשפעה עליונה
    תתאחד כל האנושות.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest