דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / הרובוטים יחליפו אותנו

הרובוטים יחליפו אותנו

הערה: לא פעם נאמר שרובוטים עשויים להחליף את בני האדם והנה הם כבר עושים זאת בכל מקום אפשרי, מכינים חביתה, קוקטיילים, מוזגים קפה ועובדים בתעשייה.

התייחסותי: אני מחכה לזמן שרובוטים יהיו רופאי שיניים, אני אהיה הראשון שארוץ אליהם.

שאלה: היית מוסר את עצמך לרובוט רופא שיניים?

תשובתי: ללא ספק. היום רובוטים מבצעים ניתוחים באופן מתמטי קפדני ע"פ אלגוריתם.

הערה: כלומר אין להם כעסים ומתחים שעלולים להשפיע על איכות עבודתם כמו  בין בעל לאישה.

התייחסותי: שום דבר, זה פלא לאן שהגענו. עכשיו רק צריך לשחרר את האדם לעסוק דווקא ב"אדם". הרובוטים יעבדו במקומנו ואילו אנחנו נעסוק במה שהאדם יכול וצריך לעסוק.

שאלה: בימינו הרובוטים מחליפים את האדם, האם אתה רואה בכך את ה"תוכנית העליונה"?

תשובתי: ללא ספק. האנושות התחילה להחליף את האדם בבהמה, בחמור, בסוס כבר לפני עשרות שנים, מדוע שלא נמשיך ונחליף אותו גם במכונה, בברזל? האדם ישתחרר לצורך עבודתו העיקרית שאותה רק הוא יכול וחייב לבצע, התיקון של עצמו ודרכו של העולם כולו. על האדם להבין שהוא יוצא ממסגרת ה"בהמה" וממסגרת ה"רובוט" ומעליהן, מתעלה ל"דרגת אדם".

שאלה: האם אתה יכול לתאר את העתיד כ"מקובל"?

תשובתי: בעתיד האדם לא יעשה דבר ב"עולם הפיזי" שלנו. מכונות ישרתו אותו באופן מלא, ואילו האדם  יעסוק רק בשחזור ופיתוח קשרים בין בני האדם מלב אל לב. בכך הוא יבנה את הנשמה הכללית שבתוכה ירגיש "עולמות" יותר ויותר עליונים, ויעבור לעולם אחר לגמרי, זוהי עבודת "האדם". את כל השאר יספקו לו המכונות.

שאלה: מתוך דבריך אפשר להסיק, שעם כניסת הרובוטים לחיינו, מסתיים שלב ההכנה של האנושות ומעבר למדרגה חדשה?

תשובתי: כן. אנחנו מתקרבים למציאות שבה לא יידרש מהאדם לעשות משהו. אינך יכול לתאר לעצמך שכל מה שיש בעולם שלנו, כמו הלחנת מוזיקה, תיאטרון וכל מה שאתה מכיר, יתחיל להיעשות ע"י רובוטים. כל מה שנעשה בעבר על ידי האדם, יהיה דימוי עלוב לְמה שייצרו הרובוטים.

שאלה: כלומר כל הרגשות שלנו יופנו כדי להפוך להיות "אדם"?

תשובתי: כן. גם המדע, גם האמנות וגם הספרות, כל הפעילויות הנוכחיות של האדם יעברו לרובוטים. האדם ייהנה רק ממה שהוא ייצר ב"עולם העליון", מפני שזה ניתן רק לו.

בהצלחה. אני מאחל לכל אחד "רובוט טוב" שיוכל לייצר עבורו את כל מה שנחוץ לו וישחרר אותו לעבודה רוחנית. זה מה שצפוי לנו בעתיד.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 22.6.2017

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest