דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הרגע הזה נוצר על ידי הכוח העליון

הרגע הזה נוצר על ידי הכוח העליון

כל הקושי בחיים שלנו נובע מזה שאנחנו לא מארגנים לעצמנו תומכים, כל מיני תזכורות, שבכל רגע ורגע אנחנו נתונים במצב שהכוח העליון מסדר לנו. וכל מצב כזה, זהו תנאי שבו אנחנו צריכים לגלות שהוא בא מהבורא, לגלות אותו.

לכל רגע בחיים שלנו אנחנו צריכים להתייחס שהוא הגיע מהבורא, ומבינים שאלה כל מיני צורות שונות של הסתרה שניתנו כדי שאנחנו נשתדל לצאת מהן על ידי המאמצים שלנו.

הכוח העליון סידר לנו את כל הרגעים בחיים, ואנחנו כל רגע מבקשים רק דבר אחד: לגלות את הבורא כדי להידבק אליו בכל תנאי – נתינה, השפעה או קבלה, על מנת להשפיע, תחת "צמצום", לא חשוב מה.

למעשה, העבודה שלנו מתחלקת לכמה חלקים. החלק הראשון והעיקרי זה לארגן לעצמי כל מיני תומכים כדי לא לשכוח אף פעם מהיכן הכול מגיע. כי אני בעצמי אף פעם לא אוכל לברר שהכול מגיע מהבורא.

כדי לגלות את הבורא חייבת להיות קבוצה, כי הבורא זה הכוח הכללי שמתגלה בנו. לכן חייבת להיות רשת קשר בינינו, שבהימצאי בתוכה אני לא אוכל לשכוח שאני מקבל כל מצב מהכוח העליון. במערכת שלנו מלכתחילה קיימת איזו הארה קטנה.

ואחר כך הקבוצה מתקנת אותי עד לכזה מצב, שבתוך הקשר שלנו אני מרגיש הארה מסוימת שמגיעה מלמעלה. והמשך ההתפתחות של המצב הזה מביא אותי יותר ויותר לעומק לתוכו, ושם בתוך העומק אני מבין שאני חייב במצב הנוכחי לגלות את הבורא על ידי הבקשה שלי.

הבקשה הזאת היא בקשה משותפת שלנו ומורכבת מכמה חברים שאיתם אני מתחבר ודואג לכך שהמערכת הזאת תתחיל לחיות, תגלה בתוכה את הכוח הפנימי שמלכתחילה יצר ועיצב אותה ושמתגלה בה לפי בקשתנו. העיקר זה, שבכל רגע ורגע כמה שיותר מהר לחזור ל"הכרה" שהרגע הזה מיוצב על ידי הכוח העליון.

מתוך ההכנה לשיעור, 20.04.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מטבע הטוב להיטיב
צעד לקראת
דרגות התעוררות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest