דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הקבוצה הווירטואלית – חלק מכלי הכללי

הקבוצה הווירטואלית – חלק מכלי הכללי

thumbs_gruppa_serdze_100_wp.gif

שאלתו של גיל איצקוביץ: בקרוב תהיה "ישיבת חברים" של הקבוצה הווירטואלית, במטרה לחבר את הקבוצה הוירטואלית לכלי העולמי. שאלתי היא, מה צריך להיות השלב הבא באיחוד הקבוצה שלנו לכלי העולמי?

תשובה: השלב הבא באיחוד הקבוצה שלכם לכלי העולמי צריך להיות התכללותכם המקסימלית בכלי הכללי. כך תקבלו מהכלי הכללי הכרה באוזלת ידכם להשיג בכוחות עצמכם את המטרה, את הבורא, וכוחות ענקיים של התקדמות (הכרה של חשיבות המטרה), עד כדי כך שאפילו בירידה תוכלו להרגיש את עצמכם על כרית של כוחות (ערבות) – במידה ובאמת תתכללו בקבוצה!

שאלתו של גיל איצקוביץ: איך אנחנו בקבוצה הווירטואלית יכולים לממש בינינו את עיקרון הערבות?

תשובה: השיטה הנכונה ביותר היא, להתכלל בכלי הכללי וללמוד מהם בתהליך של עבודה משותפת בהפצת חכמת הקבלה. כך אתם מבצעים בוודאות פעולה של נתינה, של אהבת הזולת, וכתוצאה מכך מזמינים אור מקיף – אור של המדרגה היותר עליונה, שאליה אתם משתוקקים. והאור הזה יתחיל למשוך אתכם לשם.

שאלתו של גבי: איך אני יכול לחשוב על כל החברים בו זמנית? הרי אני מסוגל להתרכז רק במשהו אחד וישנם כבר מיליונים של חברים ברחבי העולם, שאת חלקם הגדול איני מכיר.

תשובה: עליך לחשוב בכללות על כל הקבוצה, על כל המיליונים, על האיחוד במטרה משותפת, שכל כך הרבה אנשים משתוקקים אליה. עליך לחשוב על כך, שהבורא האחד והיחיד מכוון אותנו אליו.

לא את האנשים אתה צריך לתאר ולא את הגופים, אלא את הרצונות של דביקות יחד עם הבורא – רצונות ללא קשר למרחק ולכמות. את הרצון הכללי הזה, את הכוח הזה, אתה תתחיל להרגיש בהדרגה, יותר ויותר בבהירות! זה יהיה הכלי שלך.

בנשמה שלו האדם יכול לקבל רק השתוקקות ראשונית לבורא. את כל שאר המילוי הוא מקבל בנשמות – ברצונות של "רעך", שהוא מצרף אותם לעצמו ע"י אהבה, לפי הכלל "ואהבת לרעך כמוך".

מתברר שזה הכלל של יצירת הכלי בתוכך לקבלת אור אינסוף!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest