דף הבית / קבלה לעם / יהדות וקבלה / הצהרה שערורייתית על השואה 

הצהרה שערורייתית על השואה 

שאלה: הרב של ניו יורק, יוסף מזרחי, טוען כי בזמן השואה לא נספו שישה מיליון יהודים, אלא רק מיליון. הוא גורס, כי מאחר ו–80% מיהודי אירופה היו יהודים מתבוללים, זה בעצם אומר שאותה הכמות גם נספתה בזמן השואה. מה ההבדל אם גם את היהודים המתבוללים הרגו מכיוון שהיו יהודים?

תשובתי: הגענו לכזאת דרגת אגו גבוהה שלפני מאה שנה הייתה פשוט בלתי אפשרית. לא יתכן שיהודי, לא משנה לאיזה זרם הוא שייך, יכול להצהיר דבר כזה, ועוד להתעסק בספירת הרוגים. אבל האנושות מתקרבת לשיא של התפתחות אגואיסטית ובעיקר בקרב היהודים, שהתבטאויות כאלה אפשריות. אינני מופתע כבר משום דבר – המטרה העיקרית של כולם היא לבלוט, לשרוד, לצבור הון, ולא משנה באילו אמצעים. האגו, ששולט היום בבני האדם, סוגר להם את העיניים ומסתיר מהם את כל שאר האנשים והם מתנהגים לפי מה שמועיל ונכון להם לאותו הרגע.

בזמן שהרב יוסף מזרחי הצהיר על כך, הוא רצה להציג את עצמו כצדיק גדול, או להיפך, להראות כביכול מה קורה ליהודים כופרים. אבל למעשה מנהיגים רוחניים כמוהו, שחיו באותם הזמנים באירופה, הם אלו שנטשו את כל היהודים להיהרג בידי הנאצים, מבלי לתת להם אפשרות לעלות לארץ ישראל.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "החדשות עם מיכאל לייטמן", 1.1.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest