דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הערובה לעבודה מוצלחת

הערובה לעבודה מוצלחת

Laitman_2010-11-10_3207_us.jpg

בכדי להצליח בעבודה הפנימית, עלינו להתנתק מכל הבעיות שלנו. אנחנו חברה אינטגרלית, קבוצה קטנה, שחוץ ממנה לא קיים בעולם שום דבר.

כל יתר הדברים שקיימים בעולם גם מתחברים אלינו: גם החלק הנקבי וגם הזכרי. הם מהווים את כל האנושות, נשמה כללית אחת, כלי אחד בלבד, "מלכות" של עולם אין סוף. תתארו לעצמכם שעכשיו אנחנו רוצים לגלות את עצמנו בתוך הכלי הזה, לא בתוך הנקודה של העולם שלנו (הנקודה הנמוכה ביותר), אלא ברמה הגבוהה ביותר שלה.

גם אם נתאר לעצמנו את הדרגה הגבוהה ביותר, שמרוחקת מאיתנו ב-125 המדרגות של חמישה העולמות, בכל זאת לא נצליח לתאר לעצמנו שום דבר מלבד האחוריים של המדרגה הבאה, מפני שהדמיון שלנו לא עובד מעבר לכך.

אם כך, מה הבעיה שלנו? אנחנו לומדים מתוך מערכת העולמות, שליד "פרצוף" אחד (המצב הראשון) קיים "פרצוף" שני, עליון (המצב השני). כיצד אפשר לעלות מהמצב הראשון למצב השני? רק במקרה שאנחנו מבטלים את עצמנו ונכנסים למצב הבא, בלי ליצור ביניהם שום הפרעות, כמו עובר.

המצב הבא נקרא אח"פ וג"ע של העליון.

על ידי הרצון, ההשתוקקות שלנו, אנחנו צריכים פשוט להישאב לתוך המצב העליון הזה.

המצב הגבוה יותר ממצבנו הוא מצב של השפעה מוחלטת, כאשר אנחנו מתעלים לחלוטין מעל עצמנו ומשאירים למטה את כל החלק הבהמי שלנו.

ההשתוקקות למעלה שנקראת "אדם" (החלק האנושי), זאת המודעות שלנו, הרצונות שמכוונים להשפעה. אותם אנחנו רוצים לחבר להשתוקקות. זהו המצב של העלייה הרוחנית שאנחנו מזמינים.

אם בצורה כזאת אנחנו עולים למעלה, אז מג"ע של המדרגה העליונה מגיע אלינו האור, שעוזר לנו, מעלה אותנו, משפיע עלינו.

זה האור המחזיר למוטב.

אנחנו בעצמנו איננו יכולים לעשות זאת. מאיתנו נדרש רק המאמץ, הכוונה, אך לעולם לא הפעולה בעצמה. הפעולה בעצמה מתרחשת בהשפעת האור העליון. לכן, מצידנו נחוץ רק הרצון שאספנו ביחד על ידי הביטול ההדדי, על ידי החיבור לדרישה האחת השלימה החזקה לעלות, להתגלות האור בתוכנו, לרצון שהאור ישפיע עלינו ועל ידי זה יעלה אותנו לתכונת ההשפעה. עלינו להיות בכוונה כזאת.

מתוך שיעור מס' 2 של הכנס בליטא, 23.03.2012

ידיעות קודמות בנושא:
להרכיב את הפסיפס של הבריאה
החלק החסר שלך בפאזל של הנשמה
יחידים ומיוחדים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest