דף הבית / המשבר ופתרונו / העיתון "Jewish Telegraph": "האחדות של היהודים תהפוך להיות דוגמה לעמים"

העיתון "Jewish Telegraph": "האחדות של היהודים תהפוך להיות דוגמה לעמים"

2014-10-05_jewishtelegraph_w

העיתון "Jewish Telegraph", שיוצא לאור בלונדון, פרסם מאמר של העיתונאי Zoë Cohen: "האחדות של היהודים תהפוך להיות דוגמה לעמים", על המאמר שלי בעיתון "New York Times" "מי אתה, עם ישראל?".

תרגום של המאמר "האחדות של היהודים תהפוך להיות דוגמה לעמים", מאת העיתונאי Zoë Cohen:

המקובל הישראלי, הרב ד"ר מיכאל לייטמן, פנה לקוראי העיתון "ניו יורק טיימס", כדי להציג בפני העולם את מסר האחדות.

הדוקטור לאונטולוגיה ציין, שלמאמר, תחת הכותרת: "מי אתה, עָם ישראל?" היו תגובות חיוביות הן מצד היהודים והן מצד הלא יהודים.

הוא ציין, "אבל היו גם כאלה שלא הבינו למה אני פונה דווקא ליהודים", "הרוח של "ניו יורק טיימס" רחוקה משיטת הפנייה הרגילה שלי ליהודים". "אחדים הסכימו שאני צודק, אולם היו בספק האם צריך לדבר בגלוי על כל זה בפני כולם?.

הלא יהודים ענו בחיוב. בכללות, הם אמרו, שעכשיו הם מבינים את הרגשות שלהם כלפי העָם היהודי, שהעניין הוא לא רק בדת, אלא גם בטבע".

הוא הוסיף: "האנטישמיות, זו אינה מקריות. פוגשים בהתגלויות שלה בכל רחבי העולם, אפילו באותם המקומות שבהם אין יהודים.

אני כתבתי את המאמר הזה, כדי שיהודים ולא יהודים יבינו, מי אנחנו, היהודים.

פתרון בעיית האנטישמיות הוא באחדות בקרב היהודים, שתשמש דוגמה לאחדות של שאר העמים.

עד שאנחנו לא נעביר להם את הדוגמה הזאת, שמהווה "מפתח אל האושר", האנטישמיות רק תלך ותחמיר".

ד"ר לייטמן נולד וגדל בעיר ויטבסק בביילורוסיה. בצעירותו הוא עבד באקדמיה לרפואה בעיר סנט פטרבורג שברוסיה. יחד עם זה, המדע לא יכול היה לתת מענה לשאלותיו. בחיפושיו אחר משמעות החיים, הרב ד"ר מיכאל לייטמן היגר בשנת 1974 לישראל.

בהופכו לדתי, הוא לא הצליח למצוא תשובה לשאלה על משמעות החיים, שאותה כל הזמן חיפש. הוא המשיך להעמיק באנתולוגיה ופילוסופיה, וכעבור חמש שנים (בשנת 1979) הגיע לחכמת הקבלה.

הרב ד"ר מיכאל לייטמן הבהיר: "חכמת הקבלה משכה את תשומת ליבי, מאחר והיא מדברת באופן מדעי על המערכת הכללית שמנהלת את המציאות שמורגשת על ידינו. מתוך זה יכולתי לראות כיצד לנהל את החיים, בכך שאני רואה את הפרספקטיבה המלאה של ההתפתחות לפני ואחרי החיים. לא עוסקים בחכמת הקבלה באופן סתמי, מפני שמישהו אמר לעשות את זה, זוהי הבחירה החופשית האישית שלך".

המייסד וראש הארגון החינוכי, שהינו ללא מטרות רווח ARI Institute, הרב לייטמן, מלמד יותר משני מיליון תלמידים בכל רחבי העולם כיצד להתחבר כדי להתאים את עצמם לעולם גלובלי, חדש ומקושר הדדית.

כמו כן, הארגון שלו מנהל ערוץ טלוויזיה חינוכי Channel-66, במטרה ליצור חומר מדיה לחינוך והשכלה גלובליים עבור עָם ישראל, תוך קריאה לביצוע על ידו את משימת החיבור והאיחוד שלו.

לתלמידים שלו יש אפשרות לשדר את התוכניות שלהם על הבעיות הגלובליות ההולכות וגדלות.

הוא כתב יותר מ- 40 ספרים, הוא הקדיש את ספרו האחרון, "Like a Bundle of Reeds", לפתרון בעיית הגדילה של האנטישמיות הגלובלית.

תוכן הכתבה בעיתון "ניו יורק טיימס" מבוסס על הספר הזה, שהולך בעקבות השיטה הקבלית להשגת אחדות של האנושות כולה, כקליטה והבנה של השלב החדש של חיינו.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest