דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / העיקר – יחד איתנו!

העיקר – יחד איתנו!

שאלה: התברר פתאום שחלק גדול מהחברים שלי נוסעים לכנס לדניפרופטרובסק. ונשארים רק אני ושני בחורים חדשים. כמה אנשים צריכים להתאסף כדי להשׂיג את המצב שביחס אליו אתה כל כך אופטימי? – 2.

האם לכמות יש משמעות עבורנו? – האיכות חשובה יותר.

כמובן שאנחנו נשקיע את כל המאמצים, כדי להימצא בקשר עם המרכז.

עבודת מעבדה. בדיון מקדים עם החברים, לכולם מצא חן הרעיון שאנחנו רוצים בדרך של ריכוז המחשבות על אותו הדבר ובו זמנית, (כשמראש קבענו על מה…) להשיג כל אירוע פיזי חיצוני שאינו קשור עימנו כלל. כלומר נס. מטרת הנס הוא שניווכח שאנחנו באמת חושבים על אותו הדבר ובו זמנית, וכמובן להוסיף כוחות לברית שלנו. העצות שלך? אולי כבר קיימים מהלכים מוכנים? איזו השפעה חיצונית כדאי לבחור כדי שהיא לא תצטלב באופן ברור עם הרצון לקבל?

הוראה נחרצת: להתאסף יחד, לעקוב אחרינו, לחזור על הכול כמונו, לחשוב ביחד, לאכול ביחד, כאילו שאתם נמצאים בינינו בכל גם בגוף וגם בנפש (כאילו ללא גוף), והעיקר במחשבות. רק אז אתם תגדילו את הרצון שלכם בזכות אחרים ותקבלו תשובה מאו"מ. כל מיני תרגילים אחרים כמו מדיטציה, כלומר פסיכולוגיה, טריינינג במישור העולם שלנו, לא יוציאו אתכם לשום מקום מעל עצמכם. בהצלחה!

נתאסף, נתחבר, נגלה בינינו את הבורא ותפילת הרבים תעלה אותנו לרוחניות!

One comment

  1. שלום לכל הכלי העולמי אהבה ורצון להרגיש את הבורא בתוכנו ולרצות לחזור לשורש נשמתנו בחזרה אבל הפעם בהכרה ובהרגשה ולא חשוב איפא אנו נמצאים בגוף הפיזי העיקר זה הנשמה והרצון האמיתי והמתגעגע למקור החיים נרכז את כל המחשבות והרצונות שלנו כאיש אחד בלב אחד ונצעק ונדרוש מהבורא מסכימים אנחנו שתעשה על הנשמה את התיקון ותלמד אותנו כל אחד מה עליו לתקן ותלמד אותנו איך לחבר את כל הרצונות בקו אמצעי כדי לעשות נחת רוח לבורא כדי שלא נתבייש לקבל את השפע שבמחשבת הבריאה וזה כל כך צודק ונכון אז בכח הערבות שלי עם כולם אני מבקשת ודורשת אור מקיף שייתן לנו את הכח לוותר על אהבה עצמית כדי לקנות חיבור עם שורש נשמתנו בחזרה בהכרה ובלי בושה ונחזיר יש מאיין לייש מייש ויידעו את הבורא כןלם מקטן ועד גדול נצפה ונקווה לישועת השם יתברך ולגאולה שלמה במהרה בימינו למען שם הקדוש ברוך הוא במהרה בימינו לכן דורשת אני מהבורא תן כבוד השם על עמך ישראל ובישועתך מלכנו תרום ותגביה קרננו ותושיענו במהרה בימינו ברוך המקדש שמו ברבים אמן כן יהי רצון נעשה ונשמע.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest