דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / העיקרון שנותן תשובה לכל השאלות

העיקרון שנותן תשובה לכל השאלות

מתוך הכנס בנובוסיבירסק, שיעור מס' 3

אנחנו באופן קבוע צריכים לשים דגש על "אין עוד מלבדו", רק על נושא הזה, חוץ ממנו אין שום דבר. את כל הנושאים האחרים אנחנו צריכים רק כדי לחזק אותו, לגלות מצבים פרטיים שונים.

ואני מתעמק בנושא הזה מפני שהבורא מעורר בי את כל הרגשות שלי. עכשיו הוא מדבר איתי דרך המורה, שהוא מורה דרך של הבורא, ולא יותר מזה. הכול מסביב זה גילוי הבורא בתוכי, ואני בעצמי גם תוצאה שלו ואני צריך להגיב למה שמתרחש סביבי בהתאם לכך.

ככל שהאדם יבין יותר ויתפוס שהבורא הוא הכוח היחיד, בלי להתנתק מהחברים, מהעולם, משום דבר בכלל, אז הוא ינסה להרגיש אותו יותר בצורה ממשית.

זה הכוח היחיד של הטבע שמתגלה לנו כך. אנחנו כל יום מגלים יותר ויותר את האינטגרליות שלו, את הקשר ההדדי. אנחנו לא צריכים להתערב בטבע האינטגרלי. להיפך, אנחנו צריכים להתאים את עצמנו אליו. לכן, חכמת הקבלה מדברת גם על איך אנחנו צריכים להתנהג בעולם החיצון: לספק לכל אחד את הצריכה שלו בצורה שהיא סבירה, חכמה, הגיונית, בדאגה משותפת על זה. כל השאר זה רק השתוקקות לאחדות ודרך האחדות השתוקקות אליו, לאחד והיחיד.

לכן, לכל השינויים שאתם הייתם רוצים לראות אפשר להגיע רק דרך הנושא שהוא ייחודיות הבורא. הוא קובע את הכול: למה אנחנו צריכים להתחבר, למה צריכים להגיב לאיזה שהוא דבר כך ולא אחרת? וכו'. דרך הנושא הזה אתם תמיד תגיעו לתשובה הנכונה.

מתוך שיעור מס' 3 בכנס בנובוסיבירסק , 07.12.2012

ידיעות קודמות בנושא:
האם לסלוח למי שפגע בי?
"ויטמינים" לגדילה רוחנית
מאמר מס' 1 שממנו הכול מתחיל

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest