דף הבית / כנסים / העולם שאליו נולדת האנושות

העולם שאליו נולדת האנושות

לפני שלושים שנה, גיליתי בפעם הראשונה את המדע על המערכות האינטגרליות, כשהשתדלתי ללמוד כיצד פועל גוף האדם (המקצוע שלי הוא ביו-קיברנטיקה). הבנתי שלא ניתן ללמוד על הלב בנפרד, על הכבד בנפרד, על הכליות או המוח בנפרד, מאחר והכול מחובר למערכת אחת. אולם אנחנו איננו מסוגלים ללמוד את זה בצורה כזאת, כמערכת אחת.

כולם מבינים את הבעיה הזאת, אך אף אחד אינו יכול לבנות דוגמאות, נוסחאות, גרפים ודיאגרמות מתאימות שיקשרו ויחברו את הכול לאחד. לא יכולתי להבין מדוע זה כך. רק ראיתי שזה בלתי אפשרי.

ורק אז, לאחר כל החיפושׂים, הגעתי לחכמת הקבלה, ובה קיבלתי את התשובה. כל העניין הוא שאנחנו עצמנו איננו כאלה. כולנו אגואיסטים בשכל שלנו, ברגש, ברצון, ולכן איננו יכולים לבנות ולחקור מערכות גלובליות שבנויות על השפעה. הרי אנחנו תמיד מכוונים כלפי עצמנו, ולא מתוכנו החוצה.

נקווה שבזכות החכמה הזאת נלמד לחקור את העולם החדש שמתגלה בימינו. כשהיינו ילדים, למדנו במשך 15-20 שנה כדי להכיר את העולם שבו נולדנו. לכן כדאי גם עכשיו להשקיע פרק זמן מסוים כדי ללמוד להכיר את העולם החדש הזה שאליו נולדת היום כל האנושות. כולנו נצא מכך נשכרים.

אנחנו מנסים ליישם את החוקים הללו בארגון שלנו, בין שני מיליון התלמידים שלנו בכל רחבי העולם: גם במשפחה, גם בחינוך הילדים, בהכול. אני מאוד מקווה שגם אתם תכירו אותם. זה נוגע להכול, החל מחיי המשפחה האישיים בין הבעל, האישה והילדים, ועד למימדים של מדינה שלמה או של העולם כולו.

מתוך הרצאה בפריז, 01.02.2011

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest