דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / העולם לאחר הכנס, או הכדור בידיים שלנו

העולם לאחר הכנס, או הכדור בידיים שלנו

מתוך שיעור מקדים מהכנס בניו-ג'רזי

שאלה: הייתי שמח אם לאחר הכנס כל העולם היה הופך להיות טוב, אף אחד לא היה מנצל את האחרים, הייסורים היו נעלמים, חשבון הבנק היה בסדר, והחיים היו הופכים להיות טובים. האם זה אפשרי?

תשובתי: אני חושב, שזה בכוחנו. רק תתאר לעצמך, שסביב הכנס הזה התאחדו הרבה מאוד מהחברים שלנו בכל רחבי העולם. אלה הם אותם האנשים, שבהם קיימים ניצוצות רוחניים, חלקיקים מהעולם העליון. אם אנחנו מחברים אותם יחד, אנחנו יכולים לעשות הכול!

מפני שכל העולם שלנו הוא דומם, אין בו כוח לשנות משהו. עכשיו, שזה מתגלה באופן ברור, אנחנו רואים שאף אחד לא יכול לנהל את העולם, וגם אינו יודע כיצד לנהל אותו.

עוד לפני מאה-מאתיים שנה אנחנו היינו מסוגלים לזה, מפני שהאגו שלנו עדיין לא התפתח, ואנחנו יכולנו לשנות את הכיוון של השימוש בו. אבל עכשיו זה בלתי אפשרי. האגו ננעל, הפך להיות עגול, ולכן אף אחד בעולם שלנו אינו יודע מה לעשות איתו.

רק אנחנו יכולים להשתמש בעובדה שהוא נהפך לעגול, כלומר מחובר, מקושר עם האחרים, ואילו האגואיסטים לא יכולים, מפני שהם כולם מפורדים. לכן, כאשר העולם הפך לגלובלי ומקושר חזק בתלות הדדית, כולם הרימו ידיים ואף אחד אינו יודע מה מתרחש בעולם. אנחנו רואים שהם אפילו לא יכולים לנהל את המערכת הפיננסית, וזה לא מפני שאין להם שׂכל, אלא מפני שחוקי העולם השתנו.

הקשר האינטגרלי, המערכת האנלוגית, שמתחילה היום לשלוט, לא נותנת לאף אדם או קבוצה אגואיסטית לנהל. רק בתנאי שאתה בונה גם כן מערכת אנלוגית בין כמה בני אדם, אז בעזרתה אתה יכול, כמו בפאנל ניהול, איך שהוא לשנות את העולם. האגואיסטים לא מסוגלים לעשות את זה, אלא רק אנחנו. כולל חשבון הבנק שלך.

לכן הכול בידיים שלך. אם אתה תבקש מאיתנו להתחבר איתך, אתה תראה איך שזה יקרה. זו לא מיסטיקה ולא קסם, אלא חוקים רוחניים אמיתיים, כלומר מעל לעולם שלנו. ואם אתה תשנה את עבודת המערכת לכיוון חיובי, אתה תראה עד כמה משתנה מהלך העניינים גם בעולם הגשמי, מפני שהעולם שלנו הוא תוצאה מהכוחות הרוחניים, שום דבר אינו קורה בו מעצמו, הכול מנוהל על ידי הכוח הפנימי, שאליו תהיה לך גישה.

מכאן תבין, מדוע אנחנו זקוקים לייסורים בעולם הזה, כולל המינוס בחשבון הבנק שלך וכל מה שמתרחש בעולם. כל זה נועד כדי לעורר אותנו לעלות אל הכוח העליון, אפילו כדי לסדר ולארגן את החיים הגשמיים שלנו. כי מהגובה של הכוח הזה אנחנו באמת יכולים לעשות את זה. וכל עוד לא נעשה, אז הבעיות והצרות בעולם שלנו רק ילכו ויגדלו. לכן, הכדור בידיים שלך.

מתוך שיעור מקדים בכנס בניו ג'רזי, בנושא "חשיבות ההתאספות", 10.05.2013

דיעות קודמות בנושא:
אגואיסטים הכבולים באזיקים של אינטגרליות
הכנס בניו ג'רזי: מאוחדים בפני האחד
המערכת האנלוגית זה "כמעט" לא נחשב

One comment

  1. אנחנו נעשה את זה כי זאת האמת היחידה! המציאות היחידה שאנחנו רוצים לגלות! בהצלחה לכולם!בסיון נגאלו ובסיון עתידים להיגאל!עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו ועל כל ישראל ואימרט אמן.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest