העולם זקוק לנו

בתוך הרצון הכללי, שכולל את האנושות כולה, כל הזמן מתרחשים תמורות וחיבורים גדולים. המערכת הזאת חיה ומתפתחת, והכול בה, כמו גלים בים, כל הזמן מתנועע ומתערבב. לכן, רבים נכנסים לתוכה, מתקרבים ומתרחקים מהמטרה הנעלה.

עלינו לאסוף מסה של אנשים – לא כמותית, אלא איכותית, שבאמת רוצה לרכוש את תכונת ההשפעה, תכונת העולם העליון, הכוח השני שבבריאה, יחד עם כוח הקבלה, הכוח היחיד שפועל בעולם שלנו.

לי נראה שלמעשה הגענו לזה, לא מפני שאנחנו כאלה חזקים ומיוחדים, אלא בגלל שהעולם זקוק לזה. בעל הסולם כתב שכל מה שהוא השיג, הוא לא השיג מפני שהוא מיוחד, אלא מפני שהעולם היה זקוק לגילוי שיטת התיקון.

אותו הדבר קורה גם היום. אחרי בעל הסולם – הרב"ש, אני, אתם – כל השרשרת הזאת קיימת רק בזכות זה שהעולם כבר הגיע, כמו שאומרים "עד הסף", ונמצא במשבר הסופי.

והמשבר הוא נורא ומורכב ביותר. אנחנו לא רואים אותו, לא מודעים אליו יותר מדי, ולמעשה לא יודעים שום דבר. אם היינו שומעים מה אומרים המנהיגים, מקבלי ההחלטות, הארגונים והמכונים השונים, היינו מופתעים לשמוע באיזה מצב מאיים אנחנו נמצאים.

כל זה מעיד על כך שהעולם באמת זקוק לכוח העליון ולתיקון של עצמו. אין דרך אחרת.

מיום ליום זה מתגלה יותר ויותר. במשך החודשיים הקרובים אנחנו ניתקל במשבר פיננסי גדול וממש נראה אסון באירופה, ובמשך השנתיים הקרובות – אסון אקולוגי גדול. גם החורף הקרוב יביא איתו לא מעט "הפתעות" בלתי צפויות.

כל זה יאלץ את האנושות לשאול את השאלה על מערכת ההנהגה, על כוח ההנהגה, על מה שאפשר לעשות עם עצמה ועם העולם שלנו, בתנאים כאלה ששום דבר לא עוזר. ואז, בלית ברירה, הם ישמעו את מה שאנחנו אומרים.

אם כך, העולם זקוק לנו, ולכן, דואגים לנו מלמעלה ובונים מאיתנו את אותה הקבוצה, את אותו הכוח, אותה המערכת שיכולה לספר ולהראות לעולם דוגמא כיצד להביא את עצמי בצורה נכונה לשיווי משקל עם הכוח העליון השולט. ואז, בתוך ההרמוניה הזאת, נרכוש את הקיום המוחלט.

העולם ישאל את השאלה הזאת. למרות הבעיות עם המזון, ההסקה, הביטחון, עם מוצרי הצריכה החיוניים, העולם ישאל יותר ויותר על משמעות קיומו. הרי כאשר רע לאדם, הוא שואל לא רק כיצד לברוח מהבעיות או לפצות עליהן, אלא מחפש את הסיבה לייסורים, את משמעותם, מדוע הם בכלל מגיעים לו.

אנחנו ניווכח בעתיד הקרוב, שמלבד המהפכות השונות וההפגנות שאנחנו רואים היום בכל המדינות, עולה בעולם גל חדש ושונה, של השאלה על משמעות קיום האדם הכל כך קטן וחסר אונים בפני הטבע ובפני מה שהוא בעצמו קלקל בעולם הזה.

אנחנו נראה שיש לנו מטרה מיוחדת וייעוד נעלה. ולכן מקדמים אותנו קדימה. כך היה תמיד. אם לא היה צריך להתחיל את התיקון בבבל העתיקה, הכוהן הבבלי אברהם לא היה הופך למנהיג רוחני. ודווקא משם, מתוך הגילוי שלו את העולם העליון, יצא כל הזרם הרוחני: הדתות והאמונות השונות.

אנחנו עוד נגלה עד כמה העולם זקוק לנו. בינתיים זה לא מורגש, אך צריך להתכונן לכך. לכן אני מקדיש כל כך הרבה תשומת לב להפצה.

כשאנחנו מדברים על הכוונה למען החבר, למען הקבוצה, אסור לנו לשכוח גם את העולם, מפני שנכון להיום אנחנו נושאי הידע הרוחני, השיטה הרוחנית. על כל אחד מאתנו להרגיש שהוא חייב לעסוק בחינוך האנושות.

מתוך השיעור הווירטואלי, 27.11.2011

ידיעות קודמות בנושא:
לשפוך את האור לעולם

להראות דוגמא לעולם
לתת לעולם תקווה לעתיד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest