דף הבית / המשבר ופתרונו / הסיבה של חלוקת העולם ל- 1% ול- 99%

הסיבה של חלוקת העולם ל- 1% ול- 99%

שאלה: באיזה הקשר אתה משתמש ב- 1% ו- 99%?

למשל, הסיסמה "אנחנו 99 אחוז"(We are the 99%) של תנועת המחאה האמריקאית "לכבוש את וול סטריט", הופיעה באוגוסט 2011, הודות לשם שנתן משתמש אלמוני לעמוד שלו במיקרו בלוג Tumblr.

באופן כזה הוא הביע מחשבה מתוך כרזה, שמופצת על ידי ארגון לא ממשלתי שנקרא "העצרת הכללית של ניו יורק", שבה נטען, שהאוצרות העיקריים של המדינה מרוכזים בידיהם של 1% מתושבי המדינה, ואילו שאר 99% נאלצים לשלם עבור התרמיות של האליטות הפיננסיות. דוגמה נוספת: הארגון "המרכז ללימוד קבלה" אומר, שחמשת החושים הנגישים לאדם (ראיה, שמיעה, ריח, טעם ומישוש) עוזרים להבין רק 1% מהמציאות. ועל ידי השימוש בידע הקבלי אפשר לקבל גישה גם לשאר 99% האלה של העולם.

תשובתי: 1% זו כמות מותנית של בני האדם בעולם, שמקבלים השתוקקות לגילוי הבורא, דווקא של תכונת ההשפעה בתוכם! הם מארגנים בצורה מיוחדת קבוצה ועובדים על ההשתוקקות לחיבור ביניהם, כדי להפוך בחיבור הזה להיות דומים לאור, לתכונת ההשפעה, לבורא. לעבודה המעשית הזאת מוקדשים 400 מאמרים של המורה שלי, הרב"ש, בנו בכורו של בעל הסולם. על ידי ההשתוקקות לחיבור ולאיחוד אנחנו יוצרים בו, לפי חוק השתוות הצורה, תנאי מיוחד לגילו הבורא בתוכו.

כדי שגילוי הבורא יתרחש בהדרגה גם בשאר בני האדם, אנחנו מפיצים בקרבם את הידע על סיבת המשבר, שהיא חוסר החיבור והאיחוד, ומפני שכולנו מחוברים בינינו, הם יתחילו להרגיש את התגלות הכוח והרצון האחד בעולם. זה יפנה ויכוון אותם לאיחוד טוב ושוויוני. וכך העולם יגיע לשלווה ולהתעלות.

ידיעות קודמות בנושא:
1% שנולדו למען הכסף ו- 99% למען האושר
בין הבורא והאנושות
99 + 1

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest