דף הבית / כללי / הסוד העיקרי של מידע מועיל

הסוד העיקרי של מידע מועיל

שאלה: ידוע, שמי ששולט במידע שולט בכל, אבל בשנים האחרונות עם התפתחות הטכנולוגיות החדשות, יש יותר מדי מידע וקשה מאוד לנהל אותו ולשלוט בו. פסיכולוגים אומרים שבני אדם לוקים בלחץ כתוצאה מהצפה של מידע.

מה זה מידע, למה אנחנו כל כך רוצים בו? ולמה, אם אנחנו מבינים שזה "זבל" אנחנו בכל זאת  מפחדים לאבד אותו?

תשובתי: אנחנו ניזונים מהמידע הזה, כלומר מ"שיירי פסולת". מבחינתנו לאבד "שיירי פסולת", זה אומר לאבד סביבה מזינה. האנושות פוחדת מזה. היא לא יכולה לספוג מידע נכון, אמיתי וטבעי שמדבר על אקטואליה, על הכרחיות, על האמת. היא יכולה להיות ניזונה דווקא מחדשות צהובות ואפורות, לכבס "כביסה מלוכלכת", מזה היא חיה.

כך החברה המודרנית חינכה את האנושות ואנחנו רואים מה מתרחש כיום. אם נסיר את כל הזיוף ונשאיר רק את האמת, האנשים יתחילו ליבב, מה הם יצרכו?

שאלה: מדוע יש לאדם משיכה למידע, מה אדם מחפש מאחורי המידע?

תשובתי: האדם המודרני לא יכול בלעדיו. זו הסביבה שבתוכה הוא חי. זה כמו לתלוש אותו מהבית, מהקרובים, מעבודה, וכדומה. לקחת ממנו את המידע, זה עוד יותר קשה, מפני שהוא ממלא אותו מבפנים. ללא זרימת מידע, האדם המודרני פשוט ישתגע.

שאלה: מה זה מידע נכון?

תשובתי: מידע נכון, זה מידע שמגלה מי אני בעולם הזה באותה מידה, שבה אני יכול להחדיר לעולם הזה השפעה חיובית ודרך העולם חזרה אליי.

שאלה: לדבריך מידע נכון, אמיתי יהיה לגמרי "בלתי אכיל", לא רצוי?

תשובתי: האדם לא מעוניין לשמוע את האמת! האמת כואבת, האמת, זה לא נעימה. הוא מעוניין לשמוע מה שהוא רוצה: קצת רכילות, קצת מין, קצת הפחדה, קצת דברים משמחים. כל זה מחולק למנות, מפני שאת כל זה מנהלים מומחים.

שאלה: מהו מידע עבור מקובל?

תשובתי: עבור מקובל מידע זה משהו אחר לגמרי. לא מעניין אותו על מה בני אדם רבים בכלי תקשורת ובמקומות אחרים. מעניין אותו הקשר עם הכוח העליון, שממנו נובעות כל הפעולות, נובעים כל התנאים, כל האירועים בעולם שלנו. כאשר לאדם יש קשר כזה, אין לו צורך בשום דבר אחר. זה מאפשר לו להיות בכל ובכל מקום, ובו-זמנית בשני העולמות.

שאלה: נניח, שיפקידו בידיך את כל כלי התקשורת. איך היית מגיש את המידע, ואיזה מידע היית מפרסם?

תשובתי: הייתי משאיר מה שיש עכשיו, והייתי מחדיר לאט לאט במנות קטנות ומבוקרות "תרופה", כלומר מידע נכון יותר, שתומך בשינויים נכונים באדם, שמפתח בתוכו את הרגשת האמת, ביקורת ושליטה עצמית וכדומה. שהאדם יתחיל להסתגל בצורה נכונה בעולם הסובב ויבין, מהו הטבע שלו, מהו הטבע של העולם הסובב, לְמה עליו להגיע…

אנחנו המקובלים ממתינים עד שהאנושות תשיג את הכרת הרע. הכרה שהיא נמצאת בתוך הרע, בתוך שקר, שהיא ניזונה מתחליפים.

באותה מידה שבה אנחנו תופסים שזה זבל, ממש רעל, נוכל להחליף בהדרגה את המידע המזויף במידע נכון שיחנך אותנו.

בשביל מה אני צריך לקבל מידע? כדי שיהיה לי דימוי משלי על העולם וכדי לשנות את עצמי בהתאם לעולם החדש. המידע הזה צריך להיות נכון, אמיתי והעיקר, אכפתי.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 25.11.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest