דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הנשמה זה מכשיר לגילוי הבורא

הנשמה זה מכשיר לגילוי הבורא

הרגישות שלנו לגילוי הבורא תלויה בכוח ההשתוקקות שלנו לגילוי הגדלות שלו. זה כמו העלאת רגישות של גלאי: פי 10, פי 100, פי 1,000, פי 10,000 פעמים.

אני מכוון את הגלאי בכך שאני מעלה את הרגישות שלו, ובכך אני מגלה על ידו את התופעה שאותה חיפשתי. להעלות את הרגישות, זה אומר, להעלות את החשיבות של התופעה הזאת לעומת יתר התופעות.

נניח, שאני נמצא באיזה מרחב שבו שמתרחשות המון תופעות שונות: פועלים שדות חשמליים ומגנטיים, עוברים המון גלי רדיו וטלוויזיה בכל מיני תדרים אפשריים. ואני מכוון את עצמי לתופעה מיוחדת ומגדיל את הרגישות דווקא אליה. אני מתמקד בה ובוחר בה מכל יתר התהליכים.

העולם שלנו מלא בכל מיני רעשים, בכל מיני תדרים. נניח, שאני רוצה לדעת מה מדברים עכשיו בטלפון סלולרי מסוים, לכן אני צריך לכוון את הגלאי שלי דווקא לתדר הזה. באותו האופן אני צריך למקד את כל תשומת הלב שלי על הגדלות וחשיבות הבורא ולהעלות לכך את הרגישות עד כמה שרק אפשר. וההתמדה בזה מאפשרת לי לגלות את התופעה הזאת שנקראת "בורא", שזה הכוח הכללי שפועל בעולם, "התדר הכללי".

זה כמו תדר נושא בסיסי או תאי גזע, שזה התופעות הבסיסיות שבעולם שלנו. ואני צריך לגלות את הכוח הבסיסי של כל המציאות.

כשאנחנו מדברים על גדלות, חשיבות, כבוד, אז בזה אנחנו רוצים להביע את הרגישות המוגברת שלנו דווקא לתופעה הזאת, ובאופן כזה מגלים אותה. לכן, אדם שמשתדל להרגיש שאין עוד מלבדו, חוץ מהבורא הטוב ומטיב, שפועל בצורה נסתרת מאחורי הקלעים, ושבדרך כלל מסתתר מאחורי החברים, הקבוצה, אז הוא כל הזמן יעלה את הרגישות של הגלאי שלו, של הנשמה שלו, וכך יתקדם.

כי הנשמה זה מכשיר לגילוי הבורא.

מתוך שיעור על איגרת של בעל הסולם, 03.07.2012

ידיעות קודמות בנושא:
קולן של כינור דוד
גלאי לגילוי הבורא
הגל הנושא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest