דף הבית / משבר עולמי / המשימה הענקית שלנו

המשימה הענקית שלנו

photo_rav_gh70_061.gif

את כל הרצונות בדרגת ה"אדם"(ברמה האנושית) אני מקבל מהסביבה. אם אשתמש בהם לטובת הזולת, ארגיש הנאה גדולה פי תר"כ פעמים, מאשר אם אשתמש בהם לטובת עצמי.

בתוך הרצון שלי אני מסוגל להרגיש רק את "העולם הזה", ואילו ברצון של האחרים אני מסוגל להרגיש את "העולם העליון".

זאת הסיבה לכך שכל העולם עומד היום על סף גילוי מפתיע, שעלינו לאהוב את הזולת כמו שאנחנו אוהבים את עצמנו. אז נרגיש את העולם העליון המושלם והאינסופי.

את הרצון לקבל לא צריך לדכא, אלא לתקן אותו ולהשתמש בו בצורה נכונה. היום כאשר האגואיזם מוכן לבלוע את העולם כולו, אנחנו כבר מסוגלים להשתנות ולהשיג את המילוי האינסופי. עלינו רק להגיע להבנה, שהגוף דורש הכרחיות בלבד, ואילו האדם יכול למצוא את כל ההנאות הנוספות, רק ביציאה מחוץ לעצמו!

המשבר הכלכלי מראה, שהכסף הוא עיקר הקשר בינינו. כדי שהאדם ישתנה, הוא חייב לחוות את הסבל עד סופו, אחרת הוא ימשיך להתעקש ולעמוד על שלו. כפי שמסופר בתורה, שהבורא הכה את פרעה עשר מכות, כדי שייתן לבני ישראל לצאת ממצרים.

מכאן מובן שהמשבר עדיין לא הסתיים, המכה העיקרית עדיין לפנינו. כי אנחנו לא מרגישים, שהמשבר בבנקים, בעיות אקלים, משפחות הרוסות, דיכאון, סמים, קריסת המדע והחינוך הם תוצאה כוללת של הקשר המשובש בין בני האדם.

חוכמת הקבלה מאפשרת להגיע להכרת הרע מבלי לשקוע בו. לכן עלינו להשקיע מאמץ עליון כדי להסביר לאנשים ש"כל אחד זקוק לעולם, והעולם זקוק לכל אחד". כבר עכשיו בני האדם חייבים לראות שההצלה נמצאת בחיבור ביניהם!

כל צרות העולם יפתרו בהתאם ליכולת שלנו להציג לעולם את התרופה, את שיטת התיקון. חוכמת הקבלה מאפשרת לא רק לפתור את בעיות העולם הזה, אלא מתוכם לגלות את העולם הרוחני, וזה נקרא "גילוי הבורא לנבראיו בעולם הזה". כך חוכמת הקבלה מגדירה את יעודה. לכן תמצית הקשר הנכון בין בני האדם נקרא "בורא"!

מכאן מובן מדוע חיוני להתאחד עם כל העולם בכל הסבל שעובר עליו, ולהשתדל להסביר לו בכל האמצעים העומדים לרשותנו את תהליך ההתפתחות. אפשר להבליט אסון במישור הרוחני, לפגוש ולהרגיש אותו שם, בלי להוריד אותו כטרגדיה גשמית.

לכן הכול תלוי בהפצת חוכמת הקבלה לעולם!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest