דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / המשחק "בוא אל פרעה"

המשחק "בוא אל פרעה"

Laitman_2011-12-06_1257_w.jpg

כדי לתאר לעצמי את המצב שלי, אני צריך לראות שאני נמצא בתוך ספֵרה. והבורא הוא זה שמראה לנו את כל מה שמתרחש בה. אין שום אירוע בעולם שמוזמן על ידי כוח אחר, כל אלה הם שחקנים בהצגה שאותה מראים לאדם, החל מהאויבים האכזריים ביותר ועד לחברים הקרובים ביותר, כולל הבורא. הכול נמצא בתוך תפיסתו של האדם, בתוך המודעות שלו.

ומאחר שהוא נמצא כבר ב"הסתר אחד", אז הוא צריך לראות עכשיו את העולם, להגיב על הכול ולהתייחס להכול בצורה בוגרת, בכך שרואה בכל דבר את היחס בינו לבין הבורא, דרך כל השליחים האלה: כל הטבע הדומם, הצומח והחי ובני האדם שנמצאים בתפיסתו.

את כל ההתרשמויות שלו הוא מרגיש באופן טבעי דרכם, אבל בעצם זה מגיע אליו מהבורא, כך צריך להתייחס לזה. וקודם כל צריך לעשות חישוב, האם אתה תוכל, כתוצאה מיחסים כאלה או אחרים עם הסובבים, להשיג קשר, הידמות, דבקות והתקרבות לבורא שניצב מאחוריהם. כי הם משמשים כסימנים של מה שהוא צריך לתקן, כדי שהדמויות המדומות האלה ייעלמו ובסופו של דבר יתגלה האור ויאיר לאדם.

כל זה מושׂג בזכות משחק שנקרא "בוא אל פרעה". אנחנו מבקשים במשחק הזה את כוח ההשפעה, כדי שהוא יתחיל לשלוט בתוכנו בזכות המאור המחזיר למוטב. וכך אנחנו יוצאים ממצרים ונכנסים למדבר, שם מתחילים להגדיל את הכוח הזה, לרכוש אותו, לעבוד איתו ולהתקדם לכניסה לעולם הרוחני, לארץ ישראל.

מתוך שיעור על מאמר של הרב"ש, 07.02.2012

ידיעות קודמות בנושא:
עולם שבו "אין עוד מלבדו"
"ברח דודי"
מינוס בבנק – האחוריים של הבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest