דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / המנוע שדוחף את הרעיונות

המנוע שדוחף את הרעיונות

מתוך שיעור מס' 4 בכנס הקבלה בטורונטו

ככל שנדאג יותר לעולם הרחב, נרגיש כיצד אנחנו מתחברים. החיבור צריך להיות מתוך דאגה למישהו. בדיוק כשם שבני זוג מתחילים להרגיש שהם הורים מתוך הדאגה לילדיהם.

לכן אנחנו צרכים להשקיע בהפצה, בצורה הדדית, נכונה ומאורגנת היטב. לשם כך, נצטרך להשתמש בראיונות, בקליפים, בשירים ובתכנים אחרים. צריך ליצור איזשהו "מחסן" שכל הזמן ילך ויתמלא, ויהיה אפשר לקחת ממנו את החומרים הדרושים, לתרגם לשפות שונות ולהתחיל להשתמש בהם.

דווקא הדאגה הזאת לעולם תחבר אותנו יחד. נוכל להתקשר בינינו אך ורק מתוך מטרה להשפיע לאחרים. כזה הוא החוק הרוחני: אני לא מסוגל להתקשר לאף אחד, לא מסוגל לעשות צעד אחד קדימה, מבלי שזה יגרום השפעה למישהו. אנחנו צריכים לעבוד על זה יחד, ולהתארגן בכל פעם בצורה טובה יותר.

ואל תחכו ליוזמות מצד המרכז בישראל. תפעלו באופן עצמאי. בישראל אנחנו שקועים עכשיו במה שקורה אצלנו. ישראל הופכת להיות המקום הכי חם בעולם. אז אל תחכו לנו, תתחילו לפעול בעצמכם, בהתאם לתנאים שלכם.

הרי אנחנו לא מפיצים את חכמת הקבלה, אלא את הידע על מצבו האמיתי של העולם. ולשם כך צריך רק ללמוד את צורות ההגשה הנכונות וכל הזמן לשפר אותן.

רק ההפצה תאפשר לנו להתפתח.

הכיוונים העיקריים של העבודה הם האינטרנט והקשר עם המדענים. על סמך הנתונים של המדענים, אנחנו פונים למעלה, אל הממשלות, ולמטה, אל העם. אנחנו צריכים להיות ה"מנוע" שדוחף את הרעיונות הללו למעלה ולמטה, ומפזר אותן בכל רחבי האינטרנט.

ההפצה הווירטואלית אינה דורשת השקעות גדולות. לא צריך להגזים בהכנת החומרים. העיקר, שהרעיונות יגיעו לבני האדם. בימינו, הפשטות והנגישות מתחילות לקבל את החשיבות העיקרית. האנשים אוהבים שמדברים איתם פשוט ולעניין, בלי יותר מדי אפקטים מיוחדים. אז בואו נלמד את זה יחד, כמה שיותר מהר.

מתוך שיעור מס' 4 בכנס הקבלה בטורונטו, 16.09.2011

ידיעות קודמות בנושא:
לכולם תהיה עבודה
לדרוש את כוח ההשפעה
עידן נטול אידיאות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest