דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / המלחמה היא עם מחבלים או עם ההסתרה?

המלחמה היא עם מחבלים או עם ההסתרה?

שאלה: אם המלחמה הנוכחית זה מאבק בין אידיאולוגיות, בין דעות, אז איזו מלחמת דעות יש עכשיו בישראל?

תשובתי: קודם כל, אנחנו צריכים להבין, שאנחנו מנוהלים על ידי הכוח העליון, על ידי מחשבת הבריאה, ומתוך זה יכולים להשתמש במאור המחזיר למוטב כדי להינצל ולנצח. אבל במה לנצח?

כל המלחמה הזאת, היא לא כדי לנצח איזה ארגון טרוריסטי עוין, אלא לנצח את ההסתרה ששורה בכל העולם.

אנחנו חייבים לפחות במקצת להסיר אותה, ואז נראה באיזה עולם אנחנו נמצאים, מה קורה איתנו, עם כל הנבראים, מה הכוח העליון הזה רוצה מאיתנו? דרך אגב, זה לגמרי לא מנוגד לתפיסת העולם של האסלאם. נדרשת הסברה ולא יותר.

מלחמה, זו התנגשות בין שתי דעות. המהות של המלחמה הזאת היא, שכל אחד רוצה לנצח באגו שלו. אבל צריכים להבין, שבימינו אין מקום למלחמה כזאת. המלחמה הפכה להיות אחרת: מה שנדרש מאיתנו זה להסיר את ההסתרה. נשלחת לנו הפרעה שמחייבת אותנו לחשוב שאנחנו כביכול נלחמים עם מחבלים על איזו חתיכת אדמה, על איזו שליטה, על איזו אידיאולוגיה מדינית.

אולם למעשה, זוהי מערכה אחרת לגמרי, שמתרחשת רק כדי שאנחנו מתוך המצב הזה נוכל לברר את הכוח העליון, שהוא זה שנותן לנו את המצבים החריפים הללו, כדי שאנחנו נוכל לגלות אותו.

ולגלות אותו אפשר רק על ידי הפצה רחבה של הידיעה שהכול בא מהכוח הזה, כדי לגלות אותו, להגיע להשתוות הצורה עימו. כי השתוות צורה כזאת זה האמצעי לגילוי שלו.

והשתוות הצורה לכוח העליון דורשת מאיתנו את התנאי של ואהבת לרעך כמוך. ולהפוך את שונאו לאוהבו, כלומר, להפוך את האויבים לחברים, את האויבים החיצוניים לפנימיים.

מתוך שיעור על המאמר מספר "שמעתי" של בעל הסולם, 17.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
צבא זה לא הנשק העיקרי
כוח החיבור יפרוק את המחבלים מנשקם
לנטרל את האיום

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest