דף הבית / אהבה / זוגיות / המילוי יכול להיות רק רוחני

המילוי יכול להיות רק רוחני

photo_rav_gh70_205.gif

שאלה: יש שאלה שמטרידה אותי ואת חברותיי, מדוע אישה לא מסתפקת בגבר אחד? ולמה אפילו אם הוא לומד את חוכמת הקבלה אחרי זמן מה היא מתרחקת ממנו ומתחילה לחפש גבר אחר? הרי טבעה של האישה הוא מונוגמי, כאישה וכאם היא אמורה להיות מסורה ונאמנה לבעלה, אז מאיפה נובע הרצון הזה להיות פעם עם אחד ופעם עם אחר? מה לעשות עם הרצון הזה, איך לשנות את עצמי כדי להיות תואמת לטבע?

תשובה: לדעתי זה נובע מהאכזבה שלך מהגברים שהיו לך. פרט למילוי הגשמי המינימלי, המילוי יכול להיות רק רוחני. תמצאי גבר שאיתו תוכלי ללמוד את הספר "שמעתי", ואת לא תרצי לעזוב אותו לעולם!

מן העיתונות: תגלית מעניינת נתגלתה על ידי מנהלי אחד מאתרי ההיכרויות ברשת IllicitEncounters.com. לפי דעתם, מצב כלכלי ירוד ופשיטות רגל אצל גברים מובילים לכך, שיותר ויותר נשים נשואות נרשמות לאתר היכרויות בחיפוש אחר קשר חדש. תופעה זו משאירה מרחב רב למחקרים עתידיים על ההתנהגות הייצרית של הנשים בתחום חיי המין והנישואין.

התייחסותי: תופעה זו היא אכן דבר ייצרי, אגואיסטי, בהמי, טבעי ואין בו שום דבר מוזר. בן הזוג נבחר על פי יכולותיו לפרנס את האישה ואת ילדיה (כמו אצל החיות על פי הכח) ולא לפי היופי, או טוב הלב כמו בסרטים. הכח היחיד שלנו הוא האגואיזם. רוצים תחליף לזה – תבקשו מהבורא שיתן לכם את הכח ההפוך – כח ההשפעה. אין כוחות אחרים בטבע!

תוכנית טלוויזיה " על גברים ונשים ומה שבינהם"

One comment

  1. כל כל נכון…Surprised

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest