דף הבית / אקטואליה / המטרה של כל המחלות

המטרה של כל המחלות

שאלה: לא הספקנו לנשום לרווחה מנגיף הקורונה שהחזיק אותנו קצר בשנתיים האחרונות, וכבר התגלתה תופעה מדאיגה שחזרה אלינו משנות ה-70', "אבעבועות הקוף". בשבוע האחרון אובחנו קרוב ל-100 מקרים ברחבי העולם, רובם במדינות אירופה וארצות הברית, ושני מקרים בישראל. ארגון הבריאות העולמי מזהיר כי אנחנו נכנסים לעונת הקיץ עם התאספויות גדולות, פסטיבלים, מסיבות וחשש שההדבקה תלך ותגדל. האם אנחנו בפתחה של מגפה עולמית חדשה?

תשובתי: נראה לי שכן, ואם לא אבעבועות הקוף, אז יהיו מחלות אחרות. בסופו של דבר לכל המכות שמגיעות לאנושות יש כיוון אחד, לכוון אותנו להיות רגישים ליחס של הטבע כלפינו ושנגיע בסופו של דבר להחלטה הנכונה, אם אנחנו רוצים להיות מחוברים בינינו, להתקדם ולבצע את ההתקשרות בינינו. כל הבעיות שמתגלות מונעות את החיבור בינינו, לא מאפשרות להתאסף במקום אחד, אנחנו צריכים להבין למה דווקא המחלות האלו מתגלות עכשיו באוכלוסייה.

שאלה: אם מגיעות מגפות שמפרידות אותנו פיזית, זה סימן שאנחנו לא בכיוון הנכון?

תשובתי: זה סימן שאנחנו לא יכולים להיות יחד וצריכים לחשוב למה אנחנו לא יכולים להיות יחד. לפי החכמת הקבלה זה קורה מפני שאנחנו חושבים ועושים רע זה לזה, ולא מתקשרים נכון אחד עם השני. אני בטוח שבעתיד הקרוב נגלה עד כמה גם המחשבות שלנו משפיעות לטובה או לרעה על התפתחות המחלות האלו.

 

מתוך ישיבת כתבים, 22.5.2022

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest