המטאור כבר קרוב

שאלה: אם הכוח העליון הוא טוב, אז למה הוא מתגלה בדרך לא נעימה ולוחץ עלינו?

תשובתי: הכוח העליון לוחץ עלינו מלמעלה, בכך ששואף להתגלות. ואילו אנחנו נמצאים למטה: מפורדים, מרוסקים, דוחים ושונאים זה את זה. הלחץ של הכוח העליון מלמעלה מגביר את הבעיות שלנו, מפני שהוא רוצה להתגלות אבל לא יכול.

כל הבעיות צצות בגלל התקרבותו של הבורא אלינו. אם אתה לא תואם לו, אז ההתקרבות שלו מעוררת בך תגובות שליליות.

שאלה: לא מובן לי, איך התקרבותו של הבורא יכולה להיתפס כשלילית. היה נדמה שזה להיפך, צריך לעורר איזה שהן תוצאות חיוביות?

תשובתי: תתאר לעצמך שאתה ילד, שאימא באה אליך ושואלת: "הכנת שיעורי בית?". ואתה לא הכנת שיעורים, לכן אימא מאיימת: "תיזהר, אני אבוא בעוד שעה לבדוק שהכנת את שיעורי הבית!". וכעבור שעה אתה מתחיל לפחד שהיא תבוא, כי עדיין לא עשית כלום.

כיצד מורגשת ההתקרבות שלה במקרה הזה: טובה או רעה? אם אתה לא תואם לדרישות שלה, אז אתה מרגיש את ההתקרבות שלה כלא נעימה, אתה לא רוצה שהיא תבוא לבדוק אותך. האם זה לא כך?

ואיתנו עכשיו מתרחש אותו הדבר, אנחנו לא מבצעים את אותן הפעולות שצריכים לבצע: לא רוצים להפוך להיות כאיש אחד בלב אחד, שכל ישראל יהיו חברים, מקושרים בערבות הדדית. אנחנו לא הופכים להיות כאלה כפי שצריכים להיות, ולכן ההתקרבות של הבורא מעוררת בנו ובסביבה שלנו צרות, אסונות ומלחמות.

כל אלה הן תוצאות מהתקרבותו של הבורא. והשואה של העָם היהודי הייתה תוצאה של ההתקרבות שלו. כך מתגלה ההתקרבות של הכוח העליון אם אנחנו לא תואמים לו.

לכן חייבים למנוע את המכה על ידי תרופה: להתחיל להתקרב זה לזה, להתחבר, כדי להתאים את עצמנו להתקרבותו של הבורא. אז אנחנו נקבל את ההתקרבות הזאת כיותר ויותר טובה, עד למצב שהכוח העליון יתלבש בנו לגמרי. אין מצב יותר טוב מזה!

שאלה: האם הכוח העליון זה כמו מטאור שמתקרב לכדור הארץ שלנו?

תשובתי: הכוח העליון לא מתקרב אלינו במהירות של מטאור שהיא 30 קילומטר בשנייה. זה תהליך הדרגתי שהחל כבר מזמן. אבל בעצם ה"מטאור" הזה כבר קרוב, והמהירות שלו כל הזמן גוברת. המתח הפנימי והחיצוני גדֵל.

אחר כך יכולה לבוא שוב תקופה של רגיעה. אבל גם אם היא תבוא, אז לפרק זמן קצר מאוד. תקופות הרגיעה יהיו יותר ויותר דחוסות, ואילו המתח יגדל באופן אקספוננציאלי (עלייה חדה). כי אנחנו נמצאים על סף התיקון הכללי והבורא מחייב אותנו לבצע את התיקון, כלומר להתחבר בינינו.

אנחנו צריכים לבוא למצב של "ואהבת לרעך כמוך", עד כמה שזה ייראה לנו לא מציאותי. הכוח העליון מסוגל לאלץ אותנו לזה על ידי הלחץ שלו. אבל רצוי להתחיל ללמוד את חכמת הקבלה, מפני שמתוכה אנחנו נגלה איך להשיג את זה בעצמנו לפני שילחצו עלינו מלמעלה בכל הכוח. אנחנו יכולים להגיע לחיבור הזה בעצמנו, ללא כפייה, בדרך הטובה.

מתוך התוכנית "מקובלים כותבים, להכין את עם ישראל לאור", חלק 3, 20.08.2014

ידיעות קודמות בנושא:
להצטייד בכוח העליון של הטבע
העתיד הטוב תלוי בגילוי של הכוח העליון
הענן המוזר שירד על העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest