דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר למרות כוח ההתנגדות העז של האגואיזם, כוחו של האור מחבר את לבבות האבן שלנו יחד והופך אותם ללבה, לכוח מאוחד. ואז אנחנו מגיעים לכלי רוחני אחד המורכב מעשר ספירות, לנשמה אחת שנבראה על ידי הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר האדם מוצא את עצמו במצב נואש, ללא כל תקווה ותמיכה – רק החוט שקושר אותו לבורא יכול לעזור לו. הרי זהו הבורא ששלח לו מצב שכזה. עצם המחשבה שהמצב הזה נשלח לו על ידי הבורא כבר גורמת לאדם לעלות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא ברא את הטבע האגואיסטי שלנו כך שלא נוכל להתחבר מעליו ונצטרך לפנות אליו בבקשה לעזור. אם אנחנו פונים ביחד בבקשה לבורא, אזי הבורא מחבר את רצונותינו ומתגלה בהם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תשתדל לראות את הבורא בכל – במה שתומך ובמה מפריע לקשר – ותגלה שכל הבעיות נובעות רק מחוסר ההכרה בו כסיבה לכל. כאשר תסכים שהכול מגיע מהבורא, תתחיל להרגיש שאתה קשור אליו. הכול נעשה על ידי הבורא כדי לכוון אותך אליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכנס הקרוב באירופה יכול ללמד אותנו – את המשתוקקים לבורא – להתחבר, וזה יביא את העולם בעל כורחו לחיבור בדרך הטוב, במקום בדרך של מלחמת עולם שלישית, כפי שכתוב (ישראל מלשון ישר-אל) ב"הקדמה לספר הזהר" מאת בעל הסולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא שבר את נשמת אדם הראשון בכוונה תחילה, על מנת שנשקם אותה, ונבין תוך כדי כך את טבע הבורא, את המטרה ואת המצב שאליהם הוא רוצה להביא אותנו. לכן החיבור לנשמה אחת זוהי מטרת ההתפתחות של כל האנושות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו מניחים כעת את היסודות לדרך החדשה בעבור כל האנושות.
על פי הקבלה, הדור שלנו נקרא ה"דור האחרון" – האחרון לחיות על פי חוקי האגואיזם. בזמננו, הכוח העליון צריך להתגלות בין כל בני האדם, ללא כל הבדלים והגבלות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר זוהר חדש, שיר השירים: האדם צריך לגלות את סוד אדונו, איך נברא, ומאין הוא בא, ולאן ילך, איך לתקן את עצמו ואיך הוא עתיד לבוא בדין לפני הבורא. ולדעת מה מקור הנשמה. ולדעת ולתקן העולם. ולהסתכל בסודות העולם העליון, לדעת את אדונו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest