דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר פעם נוספת לגבי הבלבול של בני האדם בכל הנוגע לרוחניות:
כל מה שמזיק לזולת (גנבתם, הזקתם) – זה פשע!
כל מה שמועיל לזולת – רוחני!
כל כמה שאתם ישנים, אוכלים, מבלים – זה עניינכם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר היהודים מזיקים לעולם בכך שהם לא מתקנים אותו. רק הם יכולים לעשות זאת, באמצעות החיבור ביניהם. ואילו אומות העולם צריכות לעזור ליהודים להתחבר ביניהם ולהתחבר עמם יחד, כמו שנאמר בצורה אלגורית על ידי הנביא, שאומות העולם ישאו את היהודים להר ה'.

תוצאת תמונה עבור טוויטר היהודים כועסים עליי על כך שאני מאשים את היהודים עצמם בשואה, באנטישמיות ובכל צרות העולם!
אולם, אני מגלה את חוק הטבע האובייקטיבי, כדי שנתחשב בו ובכך נפסיק לעורר על עצמנו צרות!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל תיקון הבריאה מתרחש בעשירייה.
אב הטיפוס של העשירייה הוא ההוויה ראשונה של עולם אין סוף, שירדה עד למצב הפוך לגמרי לבורא, למצב של היעדר חיבור.
לאחר מכן אנחנו מתחילים מלמטה לתקן את השבירה על ידי החיבור בעשירייה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התפשטות העולמות מלמעלה למטה – זוהי ההכנה לתיקון, ואילו העליה ממטה למעלה – זוהי מימושו.
בעת הירידה, נוצרו תנאי אי ההתאמה לבורא, כדי שלאחר מכן, מתוך אי התאמה זו, נשיג השוואת צורה עם בורא, עד כדי השוואת צורה מלאה עמו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במקום לעלות במדרגות
ההשפעה והאהבה לזולת,
וגם להעביר דרכנו את האור
לאומות העולם, כבר מימי בית ראשון,
עם ישראל נכלל
ברצונות חומריים
של העמים. נשארו מקובלים
יחידים בכל
דור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר דת – שיטה
להשגת הבורא, מתממשת
בקו אמצעי של הנשמה – בספירות
דעת-תפארת-יסוד, בהתאם
לתיקון הרצון
לקבל לכוונה להשפיע.
הקבלה מתכוונת
בדיוק להגדרה זו תחת המושג דת!

תוצאת תמונה עבור טוויטר רצונות האדם מתפתחים עד לרצון המפותח ביותר – "ישר אל", המרגיש חוסר סיפוק בחיים, עד שישיגו. הרצון הזה מתגלה בזמננו באנשים כדכאון נסתר ונגלה, שאין כנגדו תרופה אחרת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חוקי הטבע החומרי: מי שאינו מקיים אותם, נענש.
חוקי הטבע הרוחני (מתייחסים להידמות של האדם לבורא): פועלים בהתאם להתפתחות האדם, בדומה למערכת המשפט שבנויה כדוגמת סולם, כאשר בכל מדרגה יש את החוק שלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חכמת הקבלה, כיסוד הקיום, כדי.אן.איי של העם היהודי, מדברת על כך שאנחנו קיימים במדינת ישראל, על מנת להיכנס לנצחיות ולשלמות.
יום העצמאות של מדינת ישראל – אינו רק יום הולדתה של המדינה, אלא גם יום לידתה מחדש.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ישראל הוא מרכיב אי רציונאלי עוצמתי ורוחני בהשפעתו על העולם. העולם מרוכז בישראל, לעת עתה כמקור של בעיות. אך אם עם ישראל יתאחד, הוא יהפוך למקור של טוב, שלום, נצחיות וגילוי הבורא לעולם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר איננו יכולים להתקיים במנותק זה מזה, ולכן עצמאות יכולה להיות מושגת רק בהרגשת הזולת כפי שאנו מרגישים את עצמנו. אני חייב להרגיש שעם ישראל, שכל האנושות, שכל הבריאה – זה אני. וזה אפשרי רק באמצעות כוח האהבה…

תוצאת תמונה עבור טוויטר ייעודנו הוא לשמש דוגמה של אחדות ושל סולידריות, שתפיח השראה באומות העולם לבנות בקרבן יחסים חברתיים נכונים. או אז, במקום האשמות, הן יעריכו אותנו וירצו ללמוד מאיתנו את שיטת האיחוד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עצמאות לא יכולה להיות לחופש מכולם. ביסוד הבריאה לא קיימים חלקים עצמאיים, אלא הכל מקושר בצורה הדדית. לכן חופש ועצמאות אפשריים רק באהבה חלוטה ובמסירות ללא תנאי, כשאינך מרגיש את עצמך, אלא את כולם – בערבות הדדית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בכך שהיהודים אינם מגלים את שיטת גילוי הבורא לעולם, היהודים מביאים על אומות העולם סבל. אומות העולם סובלות מכך שישר-אל אינם ממלאים את ייעודים לגלות את הבורא בעולם. זוהי סיבת האנטישמיות בעולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם ניתן לנו רצון לגלות את הבורא, ואיננו מתקדמים לעבר מימושו, אנחנו מעוררים באופן לא מודע צרות גדולות בעולם, על מנת שצרות אלו ידחפו אותנו בדרך חלופית לעבר ההכרח לגלות את הבורא. כך, מכוח הסירוב שלנו לגלות את הבורא, אנחנו מביאים לכל האסונות בעולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר יום העצמאות של מדינת ישראל – זהו יום התלות ההדדית שלנו זה בזה.
רק במצב של תלות הדדית מוחלטת, תחת השפעת הסביבה, אנחנו רוכשים עצמאות של כל אחד מעצמו, מהאגואיזם שלו, מהאני שלו, ויכולים להפוך להיות לאחד, לעם אחד שמלא בבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר "דבר אחד העניקה לנו ההיסטוריה מראשית היותנו – כוח מוסרי גדול.
"ואהבת לרעך כמוך" הוא הצו העליון של היהדות. מדינת ישראל תהיה ראויה לשמה, רק אם יהיה משטרה החברתי והמשקי, המדיני והמשפטי, מיוסד על שלוש מילים נצחיות אלו" (דוד בן גוריון, ״מהפכת הרוח").

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest