דף הבית / אקטואליה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר יש מטרה לקיומנו, והיא לפרוץ בכוחותינו ומבחירתנו מעולמנו הצר, מטבענו האנוכי שלא רואה מעבר עצמו, אל אהבת הזולת, אל תכונת האהבה, אל עולמו הפתוח האינסופי של הכוח העליון, שאין בו שמץ של פנייה עצמית, כולו תענוג מהשפעה ונתינה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מי אנחנו באמת? אומה שנועדה לברר את היצר הטוב מתוך היצר הרע, את אמת האהבה מתוך שקר השנאה, אומה שתפקידה להרים את האנושות לשיא גובהה. כמו שמתאר ספר הזוהר: "מכאן והלאה לא תיפרדו זה מזה, עד שהקב"ה ישמח עימכם, ויקרא עליכם שלום, ויימצא בזכותכם שלום בעולם".

תוצאת תמונה עבור טוויטר הלב נשבר למשמע הבשורה הקשה על מותה של נועה לזר, לוחמת צה"ל בת 18 שנרצחה בידי מחבלים בפיגוע ירי בירושלים. נתלכד חזק סביב משפחתה וחבריה בקשר הדוק שלא ישאיר מקום למפגעים להיכנס בינינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנשים שמאוד מוטרדים מהשאלה על הטעם בחיים מגיעים לא פעם בחיפושיהם לחכמת הקבלה. בכתביה מתואר העולם הצר והמר הזה לפרטיו, עם כל ההרגשות והמחשבות שכובשות את האדם שחי בו. מתואר גם שדה אחר, ששולט ופועל בו חוק הפוך, החוק של הכוח העליון: חוק הנתינה והאהבה. או בפשטות: "ואהבת לרעך כמוך".

תוצאת תמונה עבור טוויטר בקשות גדולות כוללות בתוכן את כל הבקשות הקטנות ומכסות אותן, לכן בקשה על שלום העולם, על השלמה בין כולם, היא החזקה והמוצלחת ביותר, הקרובה ביותר ל"אוזניים" של הכוח העליון, והיא הבקשה הראשונה להיענות.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest