דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר השואה היא תוצאה מ-2000 שנות התחמקות מהחובה להיתקן ולהעביר את האור לעמים, מהראש אל הגוף של נשמת האדם, לכל האנושות. השואה מהווה הצטברות של 2000 שנה. היא – תוצאה של התחמקות מהתיקון, של זלזול בתוכנית הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם יהודי לומד את חכמת הקבלה – הוא גורם להתעלות של ישראל. אם יהודי מוריד מחשיבותה של חכמת הקבלה, שמדברת על תיקון הנשמה, לעומת לימוד תורה חיצוני, שמדבר על קיום פעולות מכניות – הוא גורם להשפלת ישראל. על בסיס הקדמה לספר הזהר אות ס״ו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כיוון שהפכנו לעדי ראיה לשואה, אנו חייבים לתקן את סיבתה – הזלזול בחכמת הקבלה. או אז, כל אדם בעולם יגביר את צרכי הנשמה מעל לצרכי הגוף – והעולם יגיע לאיחוד עם הבורא (על בסיס הקדמה לספר הזוהר, אות ע').

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקדמה לספר הזוהר, אות ע: יהודי שלומד את התורה החיצונית או את חכמת הקבלה – גורם לירידה או לעליה של כל העולם, בהתאמה. מי שמסתפק בביצוע מצוות גשמיות, מבלי לרצות לרדת לעומק משמעותן – גורם לעוני ולשוד בעולם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר 1. לאחר השבירה נשמת האדם נתחלקה לשני חלקים. החלק הראשון הוא נשמות, המתעוררות אל האור העליון. אותן אסף אברהם לקבוצה, שידועה לנו כ״ישראל" ("ישר אל הבורא"). דרכה יעבור האור העליון לכל האנושות. החלק השני הוא הנשמות שלא נענות לאור. הן נשארו בבבל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 2. אברהם לימד איך להתחבר, שהרי בדרך זו הופכים להיות דומים לאור העליון, כמו גם למעבר בעבור אלו שלא התעוררו לקריאת אברהם. הקבוצה הזו (עם ישראל) חייבת לשמש כבחינת מעבר (צינור) לאור העליון אל אומות העולם, מה שמכונה "להיות אור לגויים".

תוצאת תמונה עבור טוויטר 3. בכך טמונה משמעות ההתפתחות של האנושות. לא דורשים מאיתנו הישגים במישור העולם הזה. ייעודו של עם ישראל הוא לתת דוגמא של חיבור לאומות העולם, להחזיר את כולם לנשמת האדם הכללית, כפי שהייתה טרם שבירתה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 4. העם עבר את ההתפתחות האגואיזם במצרים ואת תיקונו על ידי קבלת התורה. העם הגיע לאיחוד ובו לגילוי הבורא, אולם נפל שוב ממדרגת האיחוד לאגואיזם, מה שנקרא חורבן הבית הראשון והשני, וזאת במטרה להתקרב ליתר העמים במהלך אלפיים שנות גלות, על מנת שלאחר מכן יוכל לתקן את עצמו ואת אומות העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 5. לאחר אלפיים שנות ההתכללות עם אומות העולם, עם ישראל חייב להתחבר ולהפוך לבחינת מעבר של אור הבורא לאומות העולם. אומות העולם דוחפות את ישראל לתיקון על ידי יחסן השלילי כלפי הזלזול של ישראל במימוש תפקידו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 6. האנטישמיות, שהשואה מהווה תוצאה טראגית שלה, נובעת מכך שעם ישראל לא מממש את ייעודו. עלינו ללמוד את חובתנו בעולם ולקיים את הייעוד המוטל עלינו. כך יובטח שהשואה לא תישנה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקבוצה מהללת את הדרך – נותנת אנרגיה – לכן, בטוח אני,
שנשיג את המטרה!

אם אנחנו ביחד,
מה שעובר על אחד,
כבר לא חייב לעבור על השני…

הקבוצה מקבלת מכות קבוצתיות –
ודווקא בהן
כולה יוצאת אל האור!

תוצאת תמונה עבור טוויטר מכות בקבוצה – זהו
תיקון הכיוון של האיחוד –
עד שהאור יאיר בו!

מתחילת הדרך ועד סופה –
כל הפעולות הן –
איחוד עמוק עוד יותר של הקבוצה!

מכות פרטיות אינן נחשבות –
אין הן רוחניות!
רק ההפרעות שנוגעות לאיחוד הקבוצה הן רוחניות!

תוצאת תמונה עבור טוויטר האגואיזם נקרא מה
שמנוגד לחיבור בקבוצה.
כל היתר – הוא בהמי!

הכרחי להסב את תשומת הלב
מעצמך לקבוצה –
או אז אתה מסתכל על מקום גילוי הבורא…

בראתי אגואיזם –
הבורא התכוון
למה שהתגלה בתוך שבירת הנשמה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקבוצה מחויבת לשבח
את האיחוד בלבד – ואז לכל אחד
יהיו די כוחות כדי להתחבר.

יש לנתח כל מצב ומצב לא באופן אישי,
אלא דרך הקבוצה,
האם הוא גורם ליתר איחוד?

על מנת להבין את משמעות המכות,
חשוב לראות את נחיצותן
לשם הגדלת החיבור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איני יכול להיפטר מהאגואיזם
מכיוון שאיני רואה אותו בצורה נכונה:
רק ההפרעה לאיחוד דורשת תיקון!

כמה זמן תנוע סחור סחור,
עד שתבין
היכן נמצא את מה שדורש תיקון…

במשך זמן רב ניסיתי לתקן את עצמי,
אולם הבנתי:
יש לתקן את האיחוד עם הקבוצה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר דווקא בקבוצה מתברר:
כל אחד מקבל מכות
שאינן נדרשת לאדם עצמו, אלא לקבוצה.

המר את הגנתך העצמית –
לקשיחות כלפי עצמך,
ובתוך כך תוליד רכות כלפי חברך…

הירגע, היה קרוב יותר בלבך לחברך.
הנח להתנגדות.
שחרר את עצמך, כציפור מתוך כלוב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין טוב ורע. קיימים שני כוחות: השפעה וקבלה. עליהם להתחבר בכוונה אחת.
תהליך החיבור בין שני כוחות אלה יוצר את מצב העולם. התבונן בתהליך ללא רגש, אחרת לא תבינו. "אין לדיין אלא מה שעיניו רואות", ולא הלב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר גוף הנשמה – אומות העולם, אינם יכולים למשוך את האור בעצמם, להתקן ולגלות בתוכם את הבורא. הבורא מתגלה בהם (האור הפנימי של הפרצוף), אך רק באמצעות פעולת הראש – ישראל, לי ראש – שרק מעביר (צינור) דרכו, דרך הראש, את האור העליון, מהבורא, אל הגוף, אל העמים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר דווקא גוף הנשמה הוא זה שמרגיש את הנחיצות לאור! הדבקות בין נברא לבורא מתרחשת דווקא בגוף הנשמה (הפרצוף) – שם מורגשת הנחיצות החריפה בכך. ואם ישר-אל אינו מקיים את תפקידו, בכך הוא בעצמו הופך את עצמו ללא נחוץ בעולם הזה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest