דף הבית / אקטואליה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר חכמת הקבלה, שיטת החיבור שלימד אברהם אבינו, עדיין תקפה והיא נדרשת היום יותר מתמיד, שכן השנאה הולכת וגוברת. עלינו להרגיש כאילו אנחנו ישובים באוהל אברהם וצריכים ללמוד מחדש את היסודות שלנו, איך להתחבר ולהעצים את כוח החיבור בינינו. כשנהיה עם חזק ומלוכד, ניתן דוגמה של חיבור לכל העמים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם מתחיל לראות את האמת ואנשים כבר לא מתביישים לומר בחדות שהיהודים אשמים בהכול, והם צודקים. כל עוד אנחנו לא מתחברים בינינו, או לפחות פועלים כדי להסביר לעצמנו במה תלוי שלום העולם, אנחנו סותמים את המעבר של האור העליון, וזה מעורר שנאה עזה כלפינו מצד כל העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האומה הישראלית היא צומת מרכזית בין אומות העולם. מתפקידנו לשמש מידת איזון בעולם על ידי קיום חוקי הקשר האינטגרלי. להיות כאיש אחד בלב אחד, כמו שמלמדת חכמת הקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אבות היהדות אמרו כי "אין פורענות באה לעולם אלא בשביל ישראל". לכן מוטב שניזהר לא לשפוט עמים אחרים, אלא לדון את עצמנו, האם אנחנו מקיימים את מה שהכוח העליון הטיל עלינו לעשות ופועלים בערבות הדדית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התורה שלנו היא כולה אהבה, היא הכלל הגדול ביותר, "ואהבת לרעך כמוך", ועלינו ליישם אותה גם ברגעי שלווה, ולא רק בזמני אימה. כי ההתעוררות לאהבה בינינו תעורר את הכוח העליון, והוא אשר ישמור עלינו מכל משמר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל ישראל חברים, מחוברים זה בזה. אך שאנחנו לא רואים זאת, ובטח לא מרגישים זאת, אבל הקשר הרוחני בינינו הוא ישיר. כשהלבבות שלנו יהיו מחוברים בקשרי אהבה, זה יקרין על החברה כולה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest