דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההתפתחות הרוחנית מתרחשת בזכות ההתכללות ההדדית שלנו זה עם זה: ככל שהמרחק בינינו יצטמצם, כך נהיה קרובים יותר לבורא. כך נתחיל להרגיש, שזהו אותו המרחק.
ואילו אחר כך, נגלה שפַּרְעֹה פועל לטובתנו בכך שהוא מפלג בינינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאנו נמצאים בין האמת לשקר, אנו יכולים להתכלל בצורה שמכונה בורא. "בו-רא" – "בוא וראה". אני מגיע מהשקר, מהמצב ההופכי לבורא, אל הבורא, לאמת. כל ההשגה היא גילוי האמת. האמת היא מקור החיים, ואנו משיגים ומרגישים בתוכה את הכול.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא הוא הכוח העליון, ואילו האמת היא התוכנה שלו. התוכנה יכולה לפעול בתנאי שהיא כוללת בתוכה את הצורה ההופכית – את השקר. השקר הוא ההופכיות של הבורא. בכדי להבין את הבורא, על הנבראים להיות בנויים משתי צורות – האמת והשקר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל מה שסובב אותנו הוא שקר. אם אנו מתייחסים לשקר כאל דבר שמגיע מהבורא, שמכוון אותנו למצב הנכון, אזי השקר הזה בעבורנו הוא חלק מהאמת. אני מוכן להיות בשקר, אם הוא מכוון אותי לאמת. אז אוכל להבין את הקשר, להרגיש אותו והוא ישנה אותי ויוביל אל האמת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האמת בעולמנו היא שקר. איננו מסוגלים לחיות בלעדיו. יום השקר אינו יום יחיד בשנה. אנו משקרים זה לזה ללא הפסקה, לאורך כל השנה. היצר הרע, האגואיזם, מאלץ אותנו לשקר, שהרי איננו רוצים להגיד אמת לזולת, אלא את מה שאנו מפיקים ממנו תועלת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכוח העליון זהו הכוח הכללי של הטבע. כל הטבע הינו תכנית, כל חלקיו קשורים הדדית ומלוכדים. ההתאמה לכוח העליון מעניקה את ההרגשה, שאנו חיים בתוך הכוח הטוב – כולם יכולים להשיג הצלחה בכל פעולותיהם, שמכוונות, בסיכומו של דבר, לאיחוד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האיחוד מתרחש ברצונות של בני אדם. כל הרצונות מתאחדים וברצון המאוחד כולם הופכים להיות דומים לכוח העליון האחד. הכול מגיע להשתוות הצורה: בני אדם "למטה" והכוח העליון של הטבע "למעלה". נוצר מגע ביניהם, נוצרת תמיכה, והם מתחילים להרגיש זה את זה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איננו מסוגלים להתאחד זה עם זה ולא ניתן להתקיים ללא האיחוד. איננו יכולים להביס זה את זה ולא ניתן להשתחרר מכוח הרע, מהאגואיזם. הגענו למבוי סתום ואיננו יודעים מה לעשות. אך יש לנו אפשרות להטות את כף המאזניים לכיוון זה או אחר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר שני כוחות פועלים בחברה – כוח האיחוד, האהבה, ההתקרבות, הדו שיח, שיתוף הפעולה והכוח שמרחיק בין בני אדם, שמעמיד אותם זה לעומת זה, שיוצר תחרות. קיימות תקופות התפתחות הן לכוח הראשון והן לכוח השני. איננו יכולים לשלוט בתהליכים אלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מה ההבדל בין המועדים והחגים הקבליים למועדים וחגים חילוניים-דתיים? ההבדל ביניהם טמון בכך, שהמועדים והחגים הקבליים נובעים ממקורם האמיתי – התורה, האור העליון שיורד מהבורא, והמימוש שלו בתוך רצון, שהוא החומר שנברא.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest