דף הבית / אקטואליה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר כוח משה מושך אותנו החוצה, את אלה שמבינים, שהחיים במצב "מצרים" שפלים, נחותים, שאנו נמצאים בשליטת האגואיזם שלנו והוא מחייב אותנו לחיות חיים שכאלו. עבודתנו, משימתנו ומטרתנו היא לעלות מעל לאגואיזם. זוהי המשמעות של חג הפסח.

תוצאת תמונה עבור טוויטר פסח הוא המעבר משליטת הרצון האגואיסטי, "הכול למעני", אף אם זה גורם נזק לזולת, לרצון "למען הזולת", אפילו על חשבון עצמי. זוהי קפיצה מאגואיזם להשפעה, משנאה לאהבה. זהו מצב בו אנו משנים את חיינו, עוברים מיצר הרע – הרצון לקבל, ליצר הטוב – הרצון להשפיע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו נמצאים בין שמיים לארץ, תחת שליטת פרעה. אנו רוצים לברוח ממנו, אך איננו מבינים כיצד. הדור הצעיר מחפש מה לעשות עם החיים שלו: "בשביל מה אנו חיים?, "לשם מה"? עלינו לעזור לו למצוא את הדרך לצאת ממצרים, להתעלות מעל לכל הערכים האגואיסטיים של מצרים ולמצוא ערכים חדשים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר פרעה הוא כוח טוב, המורה שלנו. הוא מושך אותנו לפיתוח של צורת החיים הקודמת, בכדי שנבדוק וניווכח בכך, שאיננו יכולים לחיות ללא משמעות, שכן הרצון שלנו התחדש. אנו חייבים ללכת קדימה. אבל איך, לאן? ממכה למכה פרעה הופך לאכזרי יותר, הוא מלמד אותנו מה לרצות ולמה לשאוף.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מצבה של האנושות כיום הוא "פרעה", האגואיזם הכללי. הוא מעצב את חיינו מתוך רצונו ואהבתו לשלוט. לא נוכל לברוח ממנו. אנו עבדיו. בינתיים, אנו מסכימים עם הפרעה, עם שליטתו, אך יחד עם זאת, מתעוררים בנו חוסר שביעות רצון והכרת הרע.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest