דף הבית / אקטואליה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני בוחר בממשלה, שמסוגלת לספק ביטחון למדינת ישראל. הרעיון המרכזי שחי בתוכי הוא איחוד העם, אך האיחוד יכול להתקיים רק בין החיים ולא בין מי שמת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אדישות כלפי בחירות 2021. אלמלא היינו מוקפים אויבים, שמצפים לחולשתנו, בכדי לתקוף אותנו, לא היה טעם ללכת להצביע. אלמלא ביטחון המדינה, היינו יכולים לישון בשקט. כדאי להתייחס ברצינות לבחירות ולא להיכנע לייאוש. הגיע הזמן להתעורר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האנושות צברה ניסיון חדש של חיים ללא "הצעצועים" הרגילים. תנאי החיים המגבילים, הניתוק ממקומות העבודה והבילוי עוררו אותנו לחשוב בצורה רצינית יותר על החיים ולהתייחס אחרת למתרחש. אנו נשאל לעיתים קרובות יותר את השאלה – איך ובשביל מה אנו חיים?

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו להפוך לרציניים יותר בהחלטות ובמעשים שלנו. כמו ילדים אחרי עונש, עלינו להבין, שעלינו להפוך להיות יותר טובים במקצת, להתנהג בהתאם לחוקי הטבע, להפוך למאוחדים יותר, לא להזיק איש לרעהו, שהרי אין ברירה אחרת – אנו חיים על אותו כדור הארץ.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין עונש מצד הבורא. הסגר שהיה במהלך השנה אינו עונש, אלא תיקון. הטבע רוצה ללמד אותנו להנות מהשפעה ואהבה לזולת. בינתיים חסרים לנו ההבנה והטעם של זה. בקרוב נראה, שאין חזרה לעבר. שינויים גדולים לפנינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר צרת רבים חצי נחמה. אחרי סגר ממושך, שמחת האנשים מעצימה את רוממות הרוח שנובעת מהחזרה לחיים הקודמים. אך הבורא "יקלקל" את ההתלהבות הזאת. הוא יראה לאנושות בצורות חדשות מהי דרך ההתפתחות. הטבע ינצח אותנו – אנו נישמע לחוקיו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה לא יחלוף במהרה. קיים כלל ברזל אחד, שיגן עלינו תמיד: אם נהיה מותאמים לחוקי הטבע, נוכל למגר את המגיפה; אם נלך כנגדם, נמצא את עצמנו בתנאי מאסר.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest