דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההכרזה על מלחמה באנטישמיות התקבלה פה אחד על ידי חברות האיחוד האירופי.
אך ההכרזה לא תוכל לשנות את היחס השלילי של אומות העולם כלפי היהודים.
הסיבה לכך היא, שרק היהודים יכולים לגלות, בעבור עצמם ולאחר מכן בעבור העולם, את תכנית התפתחות העולם – ואז העולם יירגע!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאנו מתגברים על התנגדות האגואיזם באופן מלא, תוך השגת החיבור בעשירייה, הבורא מתגלה בינינו. העימות בין החושך לאור, בין הפירוד לאיחוד, מגיע לסיום, כשהניגוד בין האגואיזם לקדושה מביא לכך שהחושך יאיר כמו האור. אנו נמצאים בדרך האור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המתח בין הפירוד לשאיפה להתאחד צובר עוצמה כמו נורה, שנדלקת ממתח של 220 וולט. אנו מושכים את הבורא מתוך החושך לתוך האיחוד בינינו. עליי להוקיר את מצבי החושך, שכן הם מגבשים אותנו. בכך אני מדליק אור בנשמתי החשוכה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איננו מרגישים היכן אנו נמצאים, כמו עיוורים וחירשים, איננו מרגישים את העולם האמיתי ומתקדמים בו על ידי גישוש. בכך טמון התיקון. הבורא ברא את ההסתרה, בכדי שנשיג שלימות על ידי כך שנגיע לגילוי מתוך ההסתרה, שנעלה לאמונה מעל הדעת מתוך הדעת, שנגיע להשפעה מתוך הקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נדמה לאדם שהוא מרגיש את העולם החיצון. אלא שהוא נעול בתוך עצמו ומרגיש את עצמו מבפנים. המציאות נמצאת בתוכנו. אני כמו ישן וחולם על כך שאני נמצא במקום כלשהו ועושה דבר מה. כשאני מתעורר, אני רואה שהמציאות האמיתית היא אחרת. כך גם בעת גילוי הרוחניות, אז אנו מבינים שהיינו כחולמים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אמונה מעל הדעת היא ההבנה שהמציאות אינה כפי שאני מתאר אותה. אני נמצא בתוך הבורא, הכוח העליון, ששולט בי. העולם הענק שניצב מולי, נמצא בתוכי. עליי למשוך את כוח הבורא, בכדי שהוא ימלא את כל עולמי ויסדר את הכול.

תוצאת תמונה עבור טוויטר על האדם להשתדל בכל הכוח לגלות את הבורא, שממלא את כל הבריאה. אך ניתן לעשות זאת רק דרך העשירייה, כשהאדם נעלם ומתמוסס בתוך החברים ונספג בתוכם עד כדי כך, שהוא מתחיל להרגיש שהבורא עומד מאחורי כל החברים ומחכה לכך שיגלה אותו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדבר החשוב ביותר הוא כל הזמן לשאוף לחיבור, לשמור על האחדות. מפרידים בינינו מלמעלה, ואילו אנו מתחברים מחדש. זוהי עבודה משותפת עם הבורא: הוא קורע את הקשרים בינינו ואנו מתחברים, הוא שוב קורע את הקשרים בינינו ואנו שוב מתחברים. עלינו להכיר בקשר שלנו עם הבורא בעבודה זו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא בעצמו יוצר את הקרע בינינו, ואילו אנו מבקשים ממנו חיבור. אנו מרגישים את הבורא בכל הפעולות האלה ומבינים מה הוא רוצה לומר לנו דרך שדר מקודד שהוא מעביר אלינו. אנו מרגישים כיצד דרך הכניסות והיציאות של האור, הבורא מלמד אותנו איך להתקרב אליו יותר ויותר.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest