דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשהאדם מרגיש שהוא קרוב לבורא, אל יאמר אז, שהוא מבין כעת את חשיבותה של עבודת הבורא.
שהרי הסיבה להתקרבות טמונה בכך, שהאדם הפך לרצוי בעיני הבורא ולכן הבורא מקרב אותו.
ולכן האדם מרגיש טעם בעבודה רוחנית – ועושה מאמצים לקבוע את ייחודיותו של הבורא!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין שום כוח בעולם מלבד הבורא – משמעות הדבר היא, שגם בידי האדם אין שום שליטה, והוא טועה לחשוב, שאתמול עשה דבר מה בעצמו. כלומר האדם אינו מאמין שרק הבורא שולט בעולם. וכמו כן, אין צורך להצטער על מה שנעשה, משום שכך הבורא השליך את האדם הצידה מקשר עימו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר על האדם להשתדל תמיד להיות דבוק בבורא: שכל מחשבותיו יהיו על הבורא. אל לאדם לצאת משליטת הבורא, אפילו במצב הגרוע ביותר, ולחשוב שקיים כוח אחר, שאינו מאפשר לו ללכת בדרך הבורא – כי הכול מגיע מהבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם רואה שהחברים קרובים יותר לבורא. ואילו הוא אינו מסכים עם הבורא ומנותק ממנו לחלוטין. ועל אף שהוא מקבל התעוררות כלפי הבורא, מיד נופל לניתוק מייחודיותו של הבורא. אך מצב זה מאלץ אותו לדרוש להגיע לפתרון בדביקות עם הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האיחוד אפשרי רק במידת העלייה מעל לאגואיזם. אחרת הוא יתפרק. אנו עדים לכך בכל הבריתות שבעולם שלנו. לכן, עלינו לעלות מעל לאגואיזם ובמידת ההתעלות להתאחד לאחד שלם. יתר על כן, האגואיזם יישאר בינינו, אך תפקידו יהיה לחזק את הקשר בינינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התכונות שהטבעיות של כל אדם הינן נכס גדול ואסור להתערב ולהרוס אותן. להפך, עלינו לשמור על כל אדם בעולם, בכדי שישמור על תכונותיו הטבעיות. עלינו לדאוג יחד לכך, שהבורא יחבר בין כולנו, למשוך את כוח ההשפעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא מאחד אותנו והופך אותנו למושלמים. הוא ברא את העולם, בכדי שנהפוך לשותפיו: שנגלה את ההבדלים בינינו ואת הצורך בכוח ההשפעה, ונבקש מהבורא לבוא ולמלא את כל החללים, לחבר בין כל הניגודים ולתת לנו להרגיש את האחדות המושלמת של כל הפְּלוּסִים והמִינוּסִים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההתקרבות והאחדות הן צו השעה. ניתן להגיע לכך על ידי הקירוב של הכוח העליון – כוח ההשפעה והאחדות היחיד ששורה בין כולם. אנו רוצים להתחבר בעשיריות, בקבוצה, לאחד את כל העולמות לאחד שלם, לגלגל כמו שטיח את הסולם הרוחני לעולם אין סוף.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם החברים ייכנסו לליבי, אזי אראה, שהבורא עומד מאחורי כל אחד מהם. הם מופיעים לפניי כתכונות מתוקנות שלי, אך אני רואה אותם באגואיזם שלי כמקולקלים. אם אשתדל להכניס אותם הַיְשֵׁר אל תוך ליבי, אזי אתקן את עצמי.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest