דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר גילוי הבורא מתהווה מהסתרות עליו ומגילויים שלו לסירוגין, בכדי שנגלה, שאין כוח אחר ששולט בכל. אין מקום פנוי ממנו.
אני הנקודה השחורה, שמתוכה ניתן לגלות זאת. מצב שכזה מכונה דביקות, וזוהי מטרת ההתפתחות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקושי לא לדאוג לעצמי, אלא רק לבורא, טמון בהרגשה, שאני עוזב כביכול את כל העולם, אך עדיין איני מרגיש את הבורא.
אם הייתי מרגיש את הבורא, הייתי מוכן לעזוב את הכול בכדי להתחבר אליו. לכן, העיקר הוא להגיע להרגשה שהבורא ממלא את כל העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מטרת הבורא היא להסב הנאה לנבראיו. לכן, האדם חייב לחשוב על כך, שכאשר הוא יחווה הנאה, הבורא ייהנה מכך. על האדם לשאוף להיות בשליטת הבורא, לשאוף להזדמנות להנות יחד עם הבורא, להסב שמחה לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר משימתנו היא לעמוד בין הפְּלוּס לבין המִינוּס, בין הטבע האגואיסטי, היצר הרע, שנברא על ידי הבורא, לבין האור העליון, שאנו מושכים באמצעות המאמצים שלנו כיצר הטוב. אנו קיימים בין היצר הרע לבין היצר הטוב על ידי מימוש עבודתנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאנו עובדים יחד על הטבע שלנו, אנו צוברים בינינו מאמצים מהשתדלותנו לדבוק זה בזה. כל אחד רוצה להתאים את עצמו לחברו, להתייחס באהבה לחברו. כך, אנו בונים בינינו מערכת בורא קטנה, מערכת של קשרים נאמנים, ולאחר מכן גם את מערכת האהבה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקשר מתחיל משנאת חינם. וממנה עלינו להגיע לאהבת אחים, כאיש אחד בלב אחד. עלינו להרכיב את מערכת הנשמה הכללית ולהגיע לחיבור הדדי מוחלט, שבו כל אחד מחפש רק דבר אחד- כיצד להשלים את הזולת. זוהי צורת הקיום של הנשמה הכללית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו ללמוד לא להיות תלויים ברגשות, אלא ללכת אחרי השכל שלנו, כלומר לעסוק דווקא בחכמת הקבלה, חכמת החיבור. רגשות שונים מתגלים בנו, הן חיוביים והן שליליים, והעיקר הוא לשאוף קדימה, מעל לכל הדאגות האלה, לאיחוד השלם, שמכונה אהבה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מקובל הוא אדם שמסוגל לשלוט ברצונו, באופן מלא או באופן חלקי. הוא מקבל רצון מהבורא ומבקש ממנו כוחות לשנות את הרצון הזה. הוא יכול תמיד לשנות את העולם שבו הוא חי, את המציאות, מתחתית הסולם הרוחני ועד לראשו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא נותן לי בכל פעם רצון מסוים: כל רגע הוא עולם חדש, מצב חדש. אני שואף בכל רגע להיות קרוב יותר לבורא, להיות משפיע יותר, להתחבר יותר לחברים ודרכם עם הבורא. כשאנו רוצים לדבוק בבורא, אנו הופכים לאדם אחד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם נשנה את הרצון שלנו, הרגשתנו תשתנה. עליי להרגיש שמחה מכך שקיבלתי הרגשה מהבורא – לא חשוב איזו הרגשה קיבלתי, אפילו אם היא הגרועה ביותר. אני יכול לעלות מעל ההרגשה הזאת בעזרת הקבוצה ולהתחיל לשנות את היחס למתרחש. זה נקרא ״ניצחוני בניי".

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest